St.Anders Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 er det ølsalg på skjærtorsdag og langfredag? eller må det hamstres på onsdag? Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 fant ut at daglivarebutikker er stenkt de dagene, er nokk ikke noe ølsalg da nei Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det MÅ hamstres på onsdag, glad jeg fikk vite det Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 har manstret på liidl jeg men det er meget godt øl der da Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 fant ut at daglivarebutikker er stenkt de dagene, er nokk ikke noe ølsalg da nei 8304989[/snapback] Ikke bare er de stengt disse helligdagene (aldri ølsalg på helligdager i dagligvareforretninger), men du må være tidligere ute på onsdag (kl 18:00) enn på en vanlig onsdag. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 fant ut at daglivarebutikker er stenkt de dagene, er nokk ikke noe ølsalg da nei 8304989[/snapback] Ikke bare er de stengt disse helligdagene (aldri ølsalg på helligdager i dagligvareforretninger), men du må være tidligere ute på onsdag (kl 18:00) enn på en vanlig onsdag. 8305268[/snapback] Hva med lørdag? Påskeaften - det er vel helligdag det også? Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 tror ikke påskeaften regnes som noe helligdag.. selges øl da tror jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 har stacket opp på øl og sprit eg , nå skal det drikkes Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 På meny stenger ølsalget klokken 6 idag bare så det er sagt. Gjelder sikkert for alle dagligvarebutikker. I Bergen er dette altså. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det varierer for hver kommune nårtid ølutsalget stenger. Ta kontakt med vinmonopolet 04560 (det er et telefonnummer for de som ikke skjønner det) og spør...værre er det ikke. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 eller her http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...wr06gbrA_8EnIU= Lenke til kommentar
Joney Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) er det ølsalg på skjærtorsdag og langfredag? eller må det hamstres på onsdag? 8304963[/snapback] Jobber selv på butikk, vi har stengt torsdag og fredag men har åpent til 4 på lørdag. Trur dette gjelder de fleste dagligvarbutikker. Endret 4. april 2007 av Joney Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jobber selv på butikk, vi har stengt torsdag og fredag men har åpent til 4 på lørdag. Trur dette gjelder de fleste dagligvarbutikker.8307396[/snapback] Les nå hva jeg skriver... Hver enkelt kommune bestemmer nårtid ølutsalget skal stenge. Altså nabokommunen din kan ha helt forskjellige åpningstider på sine ølutsalg en din egen kommune har, det har absolutt intet med hvilke dagligvarebutikk du jobber i eller hvilken kjede heller. Det er kommunen din som bestemmer nårtid ølutsalget skal stenge eller ha åpent. Butikken kan være åpen så mye du vil men kommunen din bestemmer om ølutsalget skal være åpent eller stengt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 b-real; LEs selv. Det er snakk om selve butikkene, ikke ølsalget! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 tråden handler om øl utsalg og ikke åpningstider på butikkene ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 b-real; LEs selv.Det er snakk om selve butikkene, ikke ølsalget! 8307929[/snapback] Ørm..nei?Det står da tydelig sort på hvit "ølutsalg i butikkene"...hvordan kan du da si at det handler om åpningstidene i selve butikken?? Det jeg sier er det at: 1. kommunen bestemmer åpningstidene på ølutsalget. 2: Dette kan være helt uavhengi om butikken har åpent eller ikke. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 På lørdag har Rema 1000 oppe til kl. 16, og ølsalget stenger kl. 15. I dag stengte det kl. 18. (Butikken er oppe til kl. 22) Oslo, that is. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jobber selv på butikk, vi har stengt torsdag og fredag men har åpent til 4 på lørdag. Trur dette gjelder de fleste dagligvarbutikker. Trodde det var det innlegget du kommenterte, jeg. Og der er det jo snakk om generelle åpningstider. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Dagen før en helligdag har samme "øltid" som lørdays, altså vil ølsalget i dag ha oppe til kl 6. De som vil ha øl til påsken må derfor reise i en tidsmaskin tilbake til kl 17 og handle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå