hgb Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hei, jeg har nylig gått til anskaffelse av et Fujifilm FinePix 2800Zoom, som jeg er veldig fornøyd med så langt bildemessig. Det som derimot er et lite problem, er at det kan virke som om det tyner batteriene fryktelig fort. I bruksanvisninga står det at man skal kunne ta >200 bilder med NiMh-batterier (50% av dem med blitz). Jeg skjønner jo at zooming og skruing av og på reduserer dette antallet, men jeg har liksom inntrykk at jeg ligger _veldig_ langt unna det (20-30, kanskje). Det virker som om bildene etter at batteriene blir svake blir ufokuserte og mørke. Er det bare jeg som tuller, eller kan det være et symptom? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 >"Det som derimot er et lite problem, er at det kan virke som om det tyner batteriene fryktelig fort." Når du blir vant med kamera, bruker du mindre tid på å stille inn. Da varer også batteriet lengere. Husk at i kulde, yter batteriene mindre. >"Det virker som om bildene etter at batteriene blir svake blir ufokuserte og mørke. Er det bare jeg som tuller, eller kan det være et symptom? Nei, kamera fungerer perfekt til det 'kutter ut' batteriene. Lenke til kommentar
hgb Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 16:03, skrev skarsk:>"Det virker som om bildene etter at batteriene blir svake blir ufokuserte og mørke. Er det bare jeg som tuller, eller kan det være et symptom?Nei, kamera fungerer perfekt til det 'kutter ut' batteriene. Ok, tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå