Holmez Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) jeg har uten problem komt opp i 500-800 kb/sec når jeg laster ned fra torrenter med flere tusen seeds og delere. Men nå får jeg bare 5-6 kb/sec, å i noen sekudner av og til hopper den opp på 30 kb/sec. kan nettlevrandøren min ha kuttet trafikken på torrent? hadde samme problemet hos en kompis. har foresten Tafjord Mimer Endret 3. april 2007 av Holmez Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er porten åpen? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvis du har fått høy fart tidligere, er det nok bare torrenten som er treg. Ikke noe å gjøre med det. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Er porten åpen? 8304805[/snapback] jepp, å har prøvd litt forskjellige porter nå etter problemet har kommet. har fungert ypperlig før jeg har testa 4-5 forskjellige torrenter med x antall 100 stk seeds å delere Endret 3. april 2007 av Holmez Lenke til kommentar
hiper Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 tviler sterkt på at tafjord mimer har blokkert torrent Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) tviler sterkt på at tafjord mimer har blokkert torrent 8306746[/snapback] hadde samme problemet hos en kompis :-S also at torrent fungerte sinsykt tregt Endret 6. april 2007 av Holmez Lenke til kommentar
Konge Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg støtter la7dfa-com da det her er snakk om feilkonfigureringer siden Tafjord Mimer eller andre ISP i så fall må stenge alle porter som finnes for det er da ikke sikkert at alle bruker samme port . Noen bruker f.eks port 6881 mens andre bruker port 55000 . Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg støtter la7dfa-com da det her er snakk om feilkonfigureringer siden Tafjord Mimer eller andre ISP i så fall må stenge alle porter som finnes for det er da ikke sikkert at alle bruker samme port . Noen bruker f.eks port 6881 mens andre bruker port 55000 . 8318906[/snapback] har prøvd også med 55000 og 6881 kan legge til at kompisen min også har tafjord mimer. burde jeg ta meg en prat med dem heller kansje? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du kan prøve å laste ned utorrent ( www.utorrent.com ) og sjekke om porten er åpen. Ser ikke at Mimer skriver noe om begrensninger på sine sider. Welcome to the µTorrent Port Checker. A test will be performed on your computer to check if the specified port is opened. Checking port 49900 on 80.222.333.111... OK! Port 49999 is open and accepting connections. You will be able to receive incoming BitTorrent connections. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kan du prøve en torrent som du vet du får veldig god fart på? f.eks en fra gamer.no sine demoer..? alltid like dumt når folk klager på linja fordi den er treg, jeg får jo ikke mere enn 20-30KB/sek på torrent Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 nå hadde jeg plutslig nesten 2mb/sec på en demo fra gamer.no :-S skjønner meg ikke på dette nå. hadde no ikke noen problem med å få 4-500 kb/sec på populære tvprogram torrenter for en uke siden. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 jajaja. dette er vell et bevis på at torrent er ustabilt. får plutslig det dobbelte av gjennomsnitsfarta på torrenten nå. så nå funker det fint hehe Lenke til kommentar
Konge Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Som en sluttkommentar vil jeg si at .torrents ikke er ustabile men brukere av .torrent filer er ustabile folk . Derfor er hastighetene nok i den lavere range . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå