SøtaBror Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Vell, jeg ser rundt meg å nå begynner alle å få dual core, ddr2 og directX 10 kort... så da var det på tide at min kasse fikk seg en omgang ^^ Vell, jeg har en 400 watts strømforsyning fra Enermax en Enermax Liberty 400W jeg tenkte på å få meg denne oppgraderingspakken: Oppgraderingspakke jeg lurte på om strømforsyningen min er stor nok? jeg har: 2 disker, 1 optisk, AMD 3200 +,GeForce 7600 GT,6 kabinett vifter og jeg tenker på å bestille en ny disk igjen snart... du må og regne med at etter jul eller kanskje tidligere kjøper jeg meg nytt skjermkort igjen... så jeg må nesten vite om jeg trenger ny strømforsyning vist jeg skal ha skjermkort til ca 4 000 kr og den oppgraderingspakka? Endret 3. april 2007 av kwerko-foshow Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vell, jeg ser rundt meg å nå begynner alle å få dual core, ddr2 og directX 10 kort... så da var det på tide at min kasse fikk seg en omgang ^^ Vell, jeg har en 400 watts strømforsyning fra Enermax en Enermax Liberty 400W jeg tenkte på å få meg denne oppgraderingspakken: Oppgraderingspakke jeg lurte på om strømforsyningen min er stor nok? jeg har: 2 disker, 1 optisk, AMD 3200 +,GeForce 7600 GT,6 kabinett vifter og jeg tenker på å bestille en ny disk igjen snart... du må og regne med at etter jul eller kanskje tidligere kjøper jeg meg nytt skjermkort igjen... så jeg må nesten vite om jeg trenger ny strømforsyning vist jeg skal ha skjermkort til ca 4 000 kr og den oppgraderingspakka? 8304638[/snapback] Hei. Tror jeg ville ha ventet til i slutten på denne mnd, siden Intel har annonsert prisfall på prosessorer med opptil 40%. Kanskje du da får råd til en bedre pakke du selv kan plukke sammen....f.eks bedre Hk? Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Vell, jeg ser rundt meg å nå begynner alle å få dual core, ddr2 og directX 10 kort... så da var det på tide at min kasse fikk seg en omgang ^^ Vell, jeg har en 400 watts strømforsyning fra Enermax en Enermax Liberty 400W jeg tenkte på å få meg denne oppgraderingspakken: Oppgraderingspakke jeg lurte på om strømforsyningen min er stor nok? jeg har: 2 disker, 1 optisk, AMD 3200 +,GeForce 7600 GT,6 kabinett vifter og jeg tenker på å bestille en ny disk igjen snart... du må og regne med at etter jul eller kanskje tidligere kjøper jeg meg nytt skjermkort igjen... så jeg må nesten vite om jeg trenger ny strømforsyning vist jeg skal ha skjermkort til ca 4 000 kr og den oppgraderingspakka? 8304638[/snapback] Hei. Tror jeg ville ha ventet til i slutten på denne mnd, siden Intel har annonsert prisfall på prosessorer med opptil 40%. Kanskje du da får råd til en bedre pakke du selv kan plukke sammen....f.eks bedre Hk? 8304754[/snapback] jeg fikk vell ikke akkurat svar på det jeg spurte.. men jo, jeg skulle ikke bestille før om en tid... kanskje i sommer eller noe ^^ Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vell, jeg ser rundt meg å nå begynner alle å få dual core, ddr2 og directX 10 kort... så da var det på tide at min kasse fikk seg en omgang ^^ Vell, jeg har en 400 watts strømforsyning fra Enermax en Enermax Liberty 400W jeg tenkte på å få meg denne oppgraderingspakken: Oppgraderingspakke jeg lurte på om strømforsyningen min er stor nok? jeg har: 2 disker, 1 optisk, AMD 3200 +,GeForce 7600 GT,6 kabinett vifter og jeg tenker på å bestille en ny disk igjen snart... du må og regne med at etter jul eller kanskje tidligere kjøper jeg meg nytt skjermkort igjen... så jeg må nesten vite om jeg trenger ny strømforsyning vist jeg skal ha skjermkort til ca 4 000 kr og den oppgraderingspakka? 8304638[/snapback] Hei. Tror jeg ville ha ventet til i slutten på denne mnd, siden Intel har annonsert prisfall på prosessorer med opptil 40%. Kanskje du da får råd til en bedre pakke du selv kan plukke sammen....f.eks bedre Hk? 8304754[/snapback] jeg fikk vell ikke akkurat svar på det jeg spurte.. men jo, jeg skulle ikke bestille før om en tid... kanskje i sommer eller noe ^^ 8304767[/snapback] Sorry. De nye kortene drar MASSE strøm ved full load, og hvis du har tenkt å overklokke i tillegg tror jrg du burde kjøpe en ny strømforsyning. Kanskje du kjører Raid i tillegg.... Kan vell aldri få nok strøm, så.... Håper det hjalp Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ska du ha ett fetare skjermkort..ex 8800 ett eller annat så går før minimum ca 520w eller mere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå