P-in-P Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Endret 3. april 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nå bruker jeg Linux til vanlig så kan hende hukommelsen min er litt dårlig, men mappene som er delt skal ha et bilde av en hånd oppå ikonet. Skal vel også gå an å gå inn gjennom Min Datamaskin og så Delte Mapper der. Håper det er godt nok svar Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 ja vet at det er en hånd på mappa om den er delt. Min datamaskin - shared dokuments er en mappe i seg selv og ikke en oversikt over andre delte mapper i Windows. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tror ikke det finnes noen ren oversikt,om du ikke ser det fra en annen maskin. Da får du med en gang se alle mappene som er tilgjengelige. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Kom på en løsning: Skrive inn navnet på egen maskin i url feltet (\\datamaskinnavn) og så ser en mappene Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Det er en måte å gjøre det på, ja... Og en annen er å høyreklikke på "My Computer" og velge "Manage". Der har du et punkt som heter "Shared Folders", der du blant annet kan se delte mapper, hvem som har en sesjon mot disse mappene og åpne filer... Endret 4. april 2007 av JohnMerrick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå