Footy Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Skal låne bil i påsken, minuset er at personen jeg skal låne av røyer/røkte... Hva er den mest effektive og beste løsningen for en "sivil" som meg for å fjerne lukten fra bilen? Fra dashbord og andre overflater er det vel bare å vaske? men hva med andre pverflater? Legger til at jeg hater røyklukt, og det finnes ikke noe værre enn røyklukt på klærne mine når jeg ikke røyker selv... Takker Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Klærne vil det nok sette seg lukt i uansett. Hos bilpleiefirma får man fjernet det, men de har vel ikke oppe nå i påsken, samt at det er dyrt. En ting kan jo være: Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kunne ikke sakt det bedre selv Wunder-baums er seff løsningen Men setter seg ikke noe særlig lukt i klærna vis han har røyket i bilen før og ikke nå nylig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Sett en skål (eller flere) med eddik i bilen over natten, og se om det hjelper. Jeg hadde ikke likt om noen hadde gitt bilen min en Wunderbaum-lukt uten min godkjenning. Endret 3. april 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Å generelt sett bare lufte den, gjennomtrekk. Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 En skikkelig god vask av bilen innvendig hjelper! støvsug seter og tepper, er det stoff i taket, så støvsug det, er det vinyl så vasker du det. På bensinstasjonene får man noe som heter AutoGlym AutoFresh, denne dreper mye av røyklukt. Denne sprayes rundt om i bilen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 wunderbaum er saken , gjerne mange Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Om du kjøper nok bokser med trykkluft, eller har en kompressor, så spray vaskemiddel der du vil vaske og spray det bort mens du dekker til med en klut så "spruten" havner i kluten. Funket bra da jeg hadde en jobb som blant annet gikk ut på å fjerne røyklukt. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 fikk et tips om å la salmiakk stå i bilen, dette er nå gjort... I etterkant sier forfatter at det kanskje var edikk og ikke salmiakk.. jaja, vi finne rut i morgen tidlig om salmiakk funker Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har nå hørt eddik, men du vil nå finne ut om salmiakk fungerer. Si fra om det gjør. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har nå hørt eddik, men du vil nå finne ut om salmiakk fungerer. Si fra om det gjør. 8310504[/snapback] Pappa setter opp eddik i skåler når han veit vi får besøk av tanter osv:P Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 dette funka dårligt, skikkelig dårligt. nå har jeg heller problemer med salmiakk lukt.. Nooen som veit hvordan edikk jeg må bruke. har noe "Heinz Eple Cider edikk" stående. vil det funke? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Det jeg har sett moren min bruke er eddiken fra et eller annet matmerke, liten, gjennomsiktig flaske. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 brukte Eple Cider Edikk jeg da... funka nesten... lukter fortsatt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tror ikke eplecider-edikk er det samme som vanlig edikk. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 så du mener det blir bedre med "vanlig" edikk? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 så du mener det blir bedre med "vanlig" edikk? 8321135[/snapback] Jeg ville tro vanlig eddik er noe sterkere enn eplecider-edikk ja. Prøv med vanlig edikk og se om det hjelper. Om eier av bil tillater det er wunderbaum alltid et godt alternativ. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Edikk kan jo ikke drikkes bart akkurat. Det kan vel eple-edikk. Wonderbaum.. blir kvalm bare av tanken Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 jeg blir og kvalm av tanken på wonderbaum... I mine øyne er wonderbaum i tillegg essensen av ordet "harry"... No offence... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå