Gå til innhold

Er dette grei bærbar pc for pengene?

Svolp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat..

Spill messig da?

Ser at dette koretet er både bedre enn f.eks ATI Mobility Radeon X1300 og NVIDIA GeForce Go 6400 selv om de ikke er så fantasisk gode i utgangspunktet..

Men, det vil da gå greit med og kjøre wc3, cs, aoe og Mediveal tw o.l.?

Dette er også en såkalt "duo-core, to-kjernes prosessor" ?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du har noen spessielle krav, men hva med denne PC-en? Den har et X1600 kort. Trykk på "Vis hele teksten..." rett under det som står om PC-en for å se spesifikasjonene.

EDIT: Så denne teksten nå "Reparert vare, pen og komplett i original emballasje." Det står med uthevet skrift.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

Det så jo bra ut det til en rimlig penge, bare spørs hva dem har blitt reparert for og hvordan det kan påvikre senere bruk?

Eneste er at den ikke hadde webcam, ikke at det er et MUST men hadde jo hvert artig :)

men, takk for tipset og en annen ting, gjerne noe svar på forrige spørsmål på inlegget jeg hadde anngående 3dkortet.

takk for svar.

Lenke til kommentar

Tilbake til spørsmålet mitt..

Spill messig da?

Ser at dette koretet er både bedre enn f.eks ATI Mobility Radeon X1300 og NVIDIA GeForce Go 6400 selv om de ikke er så fantasisk gode i utgangspunktet..

Men, det vil da gå greit med og kjøre wc3, cs, aoe og Mediveal tw o.l.?

Dette er også en såkalt "duo-core, to-kjernes prosessor" ?

Takk for svar

Lenke til kommentar
Skjermkortet i den er veldig dårlig..

8316599[/snapback]

For og si det sånn så er ikke det skjermkortet noe stort vidunder, men det er MYE bedre enn innebygde skjermkort som intel GMA950 osv. Tror du vil kunne spille de spillene ja, dog ikke med den beste grafikken og oppløsningen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...