Gå til innhold

Ulver - albumguide og diskusjon

Cuneax

Hvilket verk av Ulver liker du best?  

115 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Vargnatt
      2
    • Bergtatt
      39
    • Kveldssanger
      8
    • Nattens Madrigal
      10
    • Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell
      14
    • Metamorphosis
      0
    • Perdition City
      23
    • Silence Teaches You How to Sing
      1
    • Silencing the Singing
      0
    • Lychantropen Themes
      1
    • 1993-2003 - 1st Decade in the Machines
      1
    • A Quick Fix of Melancholy
      0
    • Svidd Neger
      1
    • Uno (blant flere artister)
      0
    • Blood Inside
      3
    • Shadows of the Sun
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en helt fantastisk konsert.. fikk sneket seg innom alle mine favorittskiver selvom konserten var noe for kort. Det ble alt i alt en dyr konsert med reise og alt, men det var verdt det. Kanskje drøyere for alle de som kom langveis fra. Nordmenn var jo nesten i undertall der!

Uansett gleder jeg meg allerede til neste gang for jeg vil ha mer!

Lenke til kommentar

Det er en bootleg av konserten på nettet. Den skal visst være bra. Akkurat blitt ferdig med å laste ned, denne må høres senere i dag. Det er vel ikke lov å si hvor dere kan få tak i den, men det bør ikke være så vanskelig å finne. Hvis dere sliter kan dere sjekke Ulvers shoutbox på last.fm - i skrivende stund er det ihvertfall hjelp å få der.

Lenke til kommentar

@svinepelz: Ingen årsak. :)

Jeg ble nettopp ferdig med å høre på konserten. Lydkvaliteten kunne vært bedre, men det er ikke så ille for at det er en i publikum som har tatt det opp. Jeg skriver ikke et langt innlegg om hvordan det var, men sier det enkelt og kjedelig: Hvis du liker Ulvers musikk bør du høre det (kanskje du har det allerede), om ikke annet for å vite hvordan Ulver høres ut live. Hvis du ikke liker musikken deres kommer ikke dette til å forandre meningen din, og hvis du ikke har hørt Ulver ennå har du fortsatt noen studioalbum å gå gjennom før du begynner med Ulver live.

Alt i alt kommer jeg ikke til å høre på denne ofte, men jeg er glad for at jeg gjorde det nå. Kanskje jeg forandrer mening også, jeg har jo bare hørt det én gang.

Edit: Glemte å si at jeg synes låtvalgene kunne vært bedre.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...