DataFjotten Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Heisann. Har et JVC stereoanlegg hjemme i stua. Problemet er det at nå jeg skal spille av cder så må jeg stille volumet opp på 40 for å i det heletatt høre noe, men på radio er det normal lyd. Har prøvd å koble om slik at dvd-spilleren fungerer som cd spiller og da er lyden normal. Noen som vet hva som er galt da? Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Heisann.Har et JVC stereoanlegg hjemme i stua. Problemet er det at nå jeg skal spille av cder så må jeg stille volumet opp på 40 for å i det heletatt høre noe, men på radio er det normal lyd. Har prøvd å koble om slik at dvd-spilleren fungerer som cd spiller og da er lyden normal. Noen som vet hva som er galt da? 8303970[/snapback] Hei. Slik jeg forstår av ditt inlegg er det utgangen på cd-spilleren som er ødelagt. Kanskje du har vært uheldig og kortslutta den, hvis du har kobla bakpå anlegget uten å skru av strømmen først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå