petterbaa Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Heisann folkens litt tid siden jeg har lagt ut noe her nå =) Men vil gjerne ha litt tilbakemeldinger på den sangen her =) er ganske fornøyd med lead og melodi så har ikke tenkt til å bytte noe på det, men vil vite om det høres rent ut og om det er fyldig nok lydbilde, om ting sitter bra i sangen, bra nok trøkk i den osv? LINK TIL SANGEN - TRYKK HER Takker for alle svar jeg måtte få Lenke til kommentar
LØD Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Du kødda me mej :O Ej e nettopp ferdi me den samme remix'n! Din var sann 20 ganger bedre ;P Har laget forum med link osv. Take a look =) Btw, er det ikke "Kate Lesing" ? Endret 4. april 2007 av mouNtey Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Kom igjen a? 36 visninger å bare en komentar Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skulle kommentert om jeg kunne noe om denne sjangeren, men jeg syns ærlig talt all denne musikken høres jævlig ut! hehe... sorry! (Unnskyld ordbruken) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fra retningslinjene: Det er ikke lov å komme med latterliggjørende utsagn eller liknende. Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med, la være å skrive noe petterbaa: Jeg skal prøve å komme med tilbakemelding snart Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Oki greit nok at du ikke liker denne sjangeren nils_wie men uansett så kan man vel si noe om ting er bra bygd opp henger bra sammen osv man hører jo om det er bra lagd selv om man ikke liker det lissom =) Tusen takk for det Cun =) Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er ikke største fan av hard dance heller da jeg syns det meste blir for like. Men du har gjort en god jobb da. Den høres ganske likt ut alt det andre som kommer ut på dance cd'er om dagene og har ikke den "fruity loops" feelingen om du skjønner good work Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) hehehe =P ja skjønner og fruity loops er brukt, så da er jeg fornøyd med at den ikke har den sounden hehe Takk for komentaren Endret 9. april 2007 av petterbaa Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg synes du har kommet deg lang vei siden du første gang postet her. Jeg syns det kunne vært litt mer "beat" og høyere tempo i sangen, men ellers ganske bra. =) Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 hehe takk altid bra å høre at man har forbedret seg Men hva mener du med mere beat? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Litt vanskelig å forklare, det er liksom noe jeg savner. Godt mulig jeg ikke får riktige frevkenser og lyder ut fordi jeg er på ferie og har noen elendige høytalere her. Jeg tror nok det er det som gjør det. Laber lyd. Uansett jeg likte sangen og den skilte seg ut i mengden, og det er bra. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 hehe oki om det høres tomt ut skal jeg legge til litt percussion som går under så blir det nok ikke noe du savner lenger i hvertfall =) Men takk for bra tilbakemelding Lenke til kommentar
msparco Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Synes sangen fungerte ganske bra jeg. Men blir litt rart å sitte og bedømme en remix av en sang når man ikke har hørt originalen. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Er ikke noen orginal av denne sangen i hvertfall ingen som er gitt ut på plateselskap. Derfor jeg ikke har puttet noe remix i tittelen heller. Alt er jo lagd fra grunnen av bortsett fra stemmen Lenke til kommentar
sull Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hei Er fan av slik musikk og jeg mener du har gjort en helt grei jobb med denne sangen. Ja, over gjennomsnittet. Du har beat og bass og den kvinnelige vokalen er bra. Tingen er at det som skiller slike sanger fra bra og mindre bra er refrenget. Altså sangen skal ha et visst høydepunkt som gjør at man "tar av" når man hører på det, og det syns jeg denne sangen manglet litt. Ikke tolk meg feil, sangen er veldig bra, men mangler som sagt det lille ekstra. Håper jeg forklarte det bra nok Endret 13. april 2007 av sull Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jupp oki takeoffen er ikke bra nok med andre ord? kanskje ikke selve oppbygningen før hele greia kommer er bra nok? eller at det ikke ligger mange nok lyder under? Men tusen takk for super komentar slikt som gjør at jeg kan forbedre meg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 helt grei sang med godt trøkk men synes det ble for mye jossing og effekter, tenker da på med trommen\bassen. stopper plutselig opp å begynner igjenn og sånt.. Kunne kansje roa ned litt på det og heller hadd en fin "standard" flyt på dunkingen? men bra mix Lenke til kommentar
sull Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) helt grei sang med godt trøkk men synes det ble for mye jossing og effekter, tenker da på med trommen\bassen. stopper plutselig opp å begynner igjenn og sånt.. Kunne kansje roa ned litt på det og heller hadd en fin "standard" flyt på dunkingen? men bra mix 8374122[/snapback] På slike sanger er det ikke nok med standard flyt i sangen. De beste sangene begynner rolig og svakt og bygger seg opp til et klimaks som "tar av" og man blander som oftest alle de foskjellige beatene/effektene opp til dette klimakset. Det er det som gjør denne sjangeren så bra på dansegolvet og fester. Endret 13. april 2007 av sull Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 helt grei sang med godt trøkk men synes det ble for mye jossing og effekter, tenker da på med trommen\bassen. stopper plutselig opp å begynner igjenn og sånt.. Kunne kansje roa ned litt på det og heller hadd en fin "standard" flyt på dunkingen? men bra mix 8374122[/snapback] På slike sanger er det ikke nok med standard flyt i sangen. De beste sangene begynner rolig og svakt og bygger seg opp til et klimaks som "tar av" og man blander som oftest alle de foskjellige beatene/effektene opp til dette klimakset. Det er det som gjør denne sjangeren så bra på dansegolvet og fester. 8374794[/snapback] ja det vet jeg da, har ca 6 tusen hardtrance sanger. Men mener at det er litt mye "oppbygging" selv etter at klimakset er nådd. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 hehe oki forstår hva du mener er de kick snarene jeg har inne i der du tenker på tror jeg =) kunne kanskje tona de ned noe, men blir fort veldig kjedelig om beaten er helt lik hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå