Gå til innhold

Musikk: Hard Dance: TunePimpz! feat Kate Leasing (NY!)

Anbefalte innlegg

Heisann folkens litt tid siden jeg har lagt ut noe her nå =)

Men vil gjerne ha litt tilbakemeldinger på den sangen her =)

er ganske fornøyd med lead og melodi så har ikke tenkt til å bytte noe på det, men vil vite om det høres rent ut og om det er fyldig nok lydbilde, om ting sitter bra i sangen, bra nok trøkk i den osv? :D

LINK TIL SANGEN - TRYKK HER

Takker for alle svar jeg måtte få :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kødda me mej :O Ej e nettopp ferdi me den samme remix'n!

Din var sann 20 ganger bedre ;P Har laget forum med link osv. Take a look =)

Btw, er det ikke "Kate Lesing" ?

Endret av mouNtey
Lenke til kommentar

Oki greit nok at du ikke liker denne sjangeren nils_wie men uansett så kan man vel si noe om ting er bra bygd opp henger bra sammen osv :p man hører jo om det er bra lagd selv om man ikke liker det lissom =)

Tusen takk for det Cun =)

Lenke til kommentar

Hei

Er fan av slik musikk og jeg mener du har gjort en helt grei jobb med denne sangen. Ja, over gjennomsnittet. Du har beat og bass og den kvinnelige vokalen er bra. Tingen er at det som skiller slike sanger fra bra og mindre bra er refrenget. Altså sangen skal ha et visst høydepunkt som gjør at man "tar av" når man hører på det, og det syns jeg denne sangen manglet litt. Ikke tolk meg feil, sangen er veldig bra, men mangler som sagt det lille ekstra. Håper jeg forklarte det bra nok :)

Endret av sull
Lenke til kommentar
helt grei sang med godt trøkk :)

men synes det ble for mye jossing og effekter, tenker da på med trommen\bassen. stopper plutselig opp å begynner igjenn og sånt..

Kunne kansje roa ned litt på det og heller hadd en fin "standard" flyt på dunkingen? :)

men bra mix :)

8374122[/snapback]

På slike sanger er det ikke nok med standard flyt i sangen. De beste sangene begynner rolig og svakt og bygger seg opp til et klimaks som "tar av" og man blander som oftest alle de foskjellige beatene/effektene opp til dette klimakset. Det er det som gjør denne sjangeren så bra på dansegolvet og fester.

Endret av sull
Lenke til kommentar
helt grei sang med godt trøkk :)

men synes det ble for mye jossing og effekter, tenker da på med trommen\bassen. stopper plutselig opp å begynner igjenn og sånt..

Kunne kansje roa ned litt på det og heller hadd en fin "standard" flyt på dunkingen? :)

men bra mix :)

8374122[/snapback]

På slike sanger er det ikke nok med standard flyt i sangen. De beste sangene begynner rolig og svakt og bygger seg opp til et klimaks som "tar av" og man blander som oftest alle de foskjellige beatene/effektene opp til dette klimakset. Det er det som gjør denne sjangeren så bra på dansegolvet og fester.

8374794[/snapback]

ja det vet jeg da, har ca 6 tusen hardtrance sanger.

Men mener at det er litt mye "oppbygging" selv etter at klimakset er nådd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...