ShaNickolas Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Meningen er å få full oversikt over deilige/sexy babes i tv - serier. Vet det finnes en Babethread V 3.0 men den blir for uoversiktlig i forhold til hva denne kan bli Tenkte jeg skulle lage en babes i Tv - Serier tråd. Eller kall det hva dere vil for jeg tar gjerne imot tips om tittel til tråden begynner å flomme over av deilige jenter/damer i tv serier nå for tiden. Så i denne tråden så skal folk poste sine tv -serie babes. Skal posten inneholde både gamle å nye serier? Eller skal det settes en årsgrense? Post bildene i spoiler helst Første post blir oppdatert etterhvert som det kommer nye forslag, så vil jeg gjerne ha tips fra dere. Skal det være biografi/info på hver person? eller bare en link til det? Skal jeg legge ved en liten biografi å så linke til tidligere filmer/serier via imdb.com? Aldersgrense? Da tenker jeg max alder. Minste alder er 16 år , vist noen mener noe annet gjerne kom med aldersforslag. Skal navnet de bruker i serien være med? Kom også gjerne med bedre bildeforslag Jeg legger ved noen så tråden får en real start Babe or Not La oss begynne : Sarah Wayne Callies Tv - Serie : Prison Break Evangeline Lilly Tv - Serie : Lost Emilie De Ravin Tv - Serie : Lost Maggie Grace Tv - Serie : Lost Yunjin Kim Tv -Serie : Lost Karen Michelle Rodriguez Tv - Serie : Lost Elizabeth Mitchell (Født 1970, så hun er 37 i år, men er hun sexy babe? Eller bare pen?) Tv - Serie : Lost Kiele Sanchez Tv - Serie : Lost Meta Golding Tv - Serie : Daybreak Hayden Panettiere Tv - Serie : Heroes Ali Larter Tv - Serie : Heroes Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Siden ingen fant dette intressant får jeg bare lage en god oversikt selv. Kommer til å legge til en liten bio på hver person ++ hva de heter i serien de spiller osv Så den som vil være med får komme med tips Endret 4. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ser ikke på tv, er det noe så er det prison break- og det går på pcen uansett. Så jeg vet ikke om noen Lenke til kommentar
espinos Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ser ikke på tv, er det noe så er det prison break- og det går på pcen uansett. Så jeg vet ikke om noen 8306044[/snapback] Typisk datanerd :!: Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Emilie De Ravin i Lost må være min favoritt. Battlestar Galactica - Grace Park Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. april 2007 av O.J Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Las Vegas - Molly Sims Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kommer med et lite innspill ang. layout her: Folk vil se bilder av babes, og da er det bare iiriterende og måtte klikke på 1000 spoilers for å få frem bildene. Dropp spoilers, for jeg er allerede lei av å klikke på den, og jeg har bare lest 1. post. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 har masse fine bilder av damer liggende på pcn, skal prøve og laste opp etterpå men litt opptatt med Angel nå, Charisma Carpenter <3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Charisma Carpenter indeed, litt over et år etter jeg var ferdig med å se alle episodene av Angel så poppa hun plutselig opp på Veronica Mars og var der i en liten stund. Kristin Bell - Veronica Mars Emilie de Ravin - Lost Charisma Carpenter - Angel, Buffy og Veronica Mars Sarah Carter - Shark Kiele Sanchez - Lost Emmanuelle Chriqui - Entourage Tricia Helfer - Battlestar Galactica Jewel Staite - Firefly Amy Acker - Angel og Alias Jennifer Morrison - House Endret 4. april 2007 av Mahavishnu Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Warn: Store bilder Jennifer Morrison, House M.D. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mer Hayden Panettiere( ), Heroes Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 4. april 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) det var ikke lite store bilder heller.. eller har jo the OC noen som ikke er vonde å se på... Endret 6. april 2007 av Cassius Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg orker ikke nå, men One tree hill har et par, og The OC Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Og hvor er Donna fra That 70's show? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor the OC : summer: 24: Elisha Cuthbert Angel: Charisma Carpenter: One Tree Hill:: Hilarie Burton : Sophia Bush: Endret 7. april 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeri Ryan Star Trek Voyager... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. april 2007 av Blippblopp Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg må nevne Ashley Scott fra Jericho De fleste husker henne nok fra Into The Blue hvor bildet er fra, men hun er absolutt ikke noe mindre deilig i Jericho Endret 7. april 2007 av DanielL Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Og hvor er Donna fra That 70's show? 8324889[/snapback] Donna du liksom :!: Nei huff,ser ikke henne som noen babe Men som alle sier, smaken er som baken. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Shiri Appleby, Roswell Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Namek Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Sarah Chalke - Scrubs Jessica Alba - Var med i en episode av Entourage Carmen Electra - Baywatch Melissa Biggs - Baywatch Sikkert mange fler fra Baywatch / NYPD blue osv.. Endret 8. april 2007 av Namek Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Smallville Kristin Kreuk Erica Durance Kanskje Allison Mack også? Endret 8. april 2007 av Smallville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå