Necleto Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er det mulig å lage en macro som caster CoA, Corruption og Immolate etter hverandre uten at du må trykke en knapp flere ganger? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) /castsequence reset=target Curse of Agony, Corruption, Immolate, [Legg til evt. dot] Endret 3. april 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Hmm ok...må man ikke skrive "/cast <spellbook link>" for hver dot? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Da funker jo ikke castsequence-elementet. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Ok...Har du testet denne macroen eller var det bare et forslag? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Testet, funker. Liker forøvrig å ha full kontroll, spesielt med 5 dots, og da tar jeg det heller utover 5 knapper. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Ok, takk skal du ha Ja, kan hende det er bedre å ha det over flere knapper, men CoA, Corruption er det første jeg sender på en mob uansett, så kan likegodt ha de tre på samme knapp Nå er bare warlocken min level 21 for øyeblikket, så har ikke flere enn 3 dots Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Etter 50 med skikkelig specc (Affliction, selvsagt) så blir det litt annerledes, med litt mer å holde styr på. På 21 holder det nok. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Ja, kan egentlig tenke meg det..ser fram til Unstable Affliction og Seed of Corruption selv om det er noen levler fremover i tid.. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Bra du går affliction hvertfall! Tror jeg blir 70 idag, da skal det bli morsomt å farme da Edit: Lycantrophe, blir den globale cooldownen borte med den macroen? Eller vet du hvordan det går an å fjerne den med macros? Harr hørt det går an hverrtfall, men er ingen kløpper selv Endret 4. april 2007 av Veta Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bra du går affliction hvertfall! Tror jeg blir 70 idag, da skal det bli morsomt å farme da Edit: Lycantrophe, blir den globale cooldownen borte med den macroen? Eller vet du hvordan det går an å fjerne den med macros? Harr hørt det går an hverrtfall, men er ingen kløpper selv 8306432[/snapback] Nei global-cooldown kan ikke fjernes Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det eneste du gjør med den er å sette de tre forskjellige tingene på samme knapp. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 /petattack /castsequence reset=combat/target/16 Curse of Shadow, Unstable Affliction, Immolate, Corruption, Siphon life, Shadow bolt, Drain Soul Bruker det. Veldig fin å farme med=) Men åssen får jeg sånn at pettet angriper FØR jeg setter på CoS nå er det sånn at pettet angriper samtidig som jeg setter på CoS Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 da må du bygge petattack inn i cast sequence saken din, tryke en gang, vente til pet'et kommer seg i gang med å angreipe før du fortsetter å trykke, logikk tilsier jo det så hvorfor spør du? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvis du ikke vil ha aggro (feks når man bruker VW), så burde man lage noe av typen: Send inn VW Vent i 5 sekunder etter at pet har begynt å slå Curse of Agony Corruption Immolate Shoot (wand) Target dør Consume Shadows Da slipper man som regel aggro og slipper å heale seg selv eller drain life som videre øker risikoen for aggro. Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) Hvis du ikke vil ha aggro (feks når man bruker VW), så burde man lage noe av typen: Send inn VW Vent i 5 sekunder etter at pet har begynt å slå Curse of Agony Corruption Immolate Shoot (wand) Target dør Consume Shadows Da slipper man som regel aggro og slipper å heale seg selv eller drain life som videre øker risikoen for aggro. 8319189[/snapback] immolate først, da slipper man 1 av de global cooldownene etter instant castene Endret 7. april 2007 av daneriks Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg brukte sjelden immolate (Veldig sjelden) etter at jeg respeccet til Affliction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå