Alastor Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg endra emnefeltet litt mer jeg. Og ordtaket: Er noe for godt til å være sant, så er det som oftest ikke sant. Og man kan legge til et nytt ordtak (skapt av meg her og nå...): Kan man kun betale med Western Union - IKKE handle der. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dette er så åpenbart svindel at selv jeg skjønner det. Prøv f.eks. å sende denne svenske butikken en mail på svensk, dette forstår de ikke. Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Tok et lite søk på adressen. Sergels Torg 12, 10. etasje inneholder bl.a. den Australske ambasaden. Der er flere ambasader i samme byggning. Lenke til kommentar
mokolotivet tåmmas Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg kunne ikke dy meg. Sendte en mail til butikken og spurte om åpningstider osv fordi jeg skulle til Stockholm om noen uker:P Vil komme tilbake med svaret Men......vet nok helt sikkert svaret. Det kommer nok til å være noe slikt som: "Vi har desverre ikke noe utsalgsted og varene må bestilles på internett" etc. Og ja, jeg har sett svindel før og tror jeg akkurat har sett det igjen etter å ha vært innom denne "web-shopen" Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lurer på hvor de har hentet bildet under "about us" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå