EspenFe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei. Jeg bestilte ett hovedkort fra PSdata på torsdag . Til fredag sto det pakket å klar til sending Fredagskveld sto det sendt Mandag var det fortsatt i stavanger. Idag har det ankommet Oslo og er videresendt fra Oslo . Trur dere jeg har det i Kristiansund imorgen ? Rett ved siden av Molde Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) viss det er på omlastingsterminalen i området ditt i kveld skal du ha pakken i mårra. viss ikkje får du den mest sannsynlig ikkje før neste postdag (lørdag? eller etter påske?) edit: dette har foresten ikkje sammenheng med butikken. etter dei har levert frå seg pakken er det posten som styrer resten. Endret 3. april 2007 av Semikolon Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Det sto på siden til dem at de hadde 1-2 leveringsdager. Men det har gått tregt. Den er blitt videresendt til Molde for å registreres, så til Kristiansund. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ja, men det betyr at varene vanlegvis blir sendt 1-2 dagar etter bestilling. PSdata kan ikkje styre Posten Norge. det kan heller ikkje verken Komplett, Politiet, Statsministeren eller Kongen. viss pakken er på siste omlastingsterminal i kveld har du den i mårra. end of discussion Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 ja, men det betyr at varene vanlegvis blir sendt 1-2 dagar etter bestilling. PSdata kan ikkje styre Posten Norge. det kan heller ikkje verken Komplett, Politiet, Statsministeren eller Kongen. viss pakken er på siste omlastingsterminal i kveld har du den i mårra. end of discussion 8304284[/snapback] Posthusene er da stengt i morgen Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Varer jeg bestiller hit på Averøy gjør ihvertfall en stopp i Molde dagen før de ankommer hit. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 egentlig burde topic vært "leveringstid på posten..." Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Den kom i Molde 11.39. Trur dere den er her idag `? Kristiansund ligger 45min fra Molde. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Varer kommer aldri hit før dagen etter at de er registrert i Molde. Endret 4. april 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Denne har du neppe før tirsdag (du fikk den sikkert ikke på onsdag). Det er påske nå, som du sikkert vet. Da må du telle arbeidsdager, ikke ukedager. Jeg regner med du bestilte den som Servicepakke, og da er den ikke på postkontoret før tirsdag 10.4. Det er ikke noe å si på det, det er det som loves og det du betaler for. Det er fire arbeidsdager regnet fra innleveringsdagen. Kristiansund er ikke verdens navle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå