Gå til innhold

Leveringstid på PSdata ? 1-2 dager ?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bestilte ett hovedkort fra PSdata på torsdag .

Til fredag sto det pakket å klar til sending

Fredagskveld sto det sendt

Mandag var det fortsatt i stavanger.

Idag har det ankommet Oslo og er videresendt fra Oslo .

Trur dere jeg har det i Kristiansund imorgen ? Rett ved siden av Molde :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss det er på omlastingsterminalen i området ditt i kveld skal du ha pakken i mårra. viss ikkje får du den mest sannsynlig ikkje før neste postdag (lørdag? eller etter påske?)

edit: dette har foresten ikkje sammenheng med butikken. etter dei har levert frå seg pakken er det posten som styrer resten.

Endret av Semikolon
Lenke til kommentar

ja, men det betyr at varene vanlegvis blir sendt 1-2 dagar etter bestilling. PSdata kan ikkje styre Posten Norge. det kan heller ikkje verken Komplett, Politiet, Statsministeren eller Kongen.

viss pakken er på siste omlastingsterminal i kveld har du den i mårra. end of discussion :)

Lenke til kommentar
ja, men det betyr at varene vanlegvis blir sendt 1-2 dagar etter bestilling. PSdata kan ikkje styre Posten Norge. det kan heller ikkje verken Komplett, Politiet, Statsministeren eller Kongen.

viss pakken er på siste omlastingsterminal i kveld har du den i mårra. end of discussion :)

8304284[/snapback]

Posthusene er da stengt i morgen

Lenke til kommentar

Denne har du neppe før tirsdag (du fikk den sikkert ikke på onsdag). Det er påske nå, som du sikkert vet. Da må du telle arbeidsdager, ikke ukedager. Jeg regner med du bestilte den som Servicepakke, og da er den ikke på postkontoret før tirsdag 10.4. Det er ikke noe å si på det, det er det som loves og det du betaler for. Det er fire arbeidsdager regnet fra innleveringsdagen. Kristiansund er ikke verdens navle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...