РЦП-88 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Når du skal lage deg noe skikkelig godt, og det er ikke annet enn brø og pålegg i kjøleskapet, hva lager du? Min brødskive. (fra bunnen og opp) 2-5 tjukke (2cm) skiver grovt brød servelat 4-6 skiver pepperoni-pølse, pr. brødskive 1-2 salamiskive, pr. brødskive 2-4 skiver ost, pr. brødskive En GOD porsjon potetsalat, oppå osten en skje salsa-saus øverst 1 min i mikroen. Kjempesunt :!: Men kan spise 4-5 sånne på en gang. Jeg dør, det er så godt. Endret 16. april 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 1 skive med fårepølse og agurk på namm! Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Fiberbakst med smør og et skikkelig lag Nora jordbærsyltetøy Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Har fler: Fra bunnen og opp: 2-3 stk 2cm tjukke skiver grovrød Salat servelat 4-6 pepperoni pr. skive 1-2 agurkskiver (tynne) 2 osteskiver pr. skive 1-2 agurkskiver (tykke) krydder. en enkel: Rugbrød med skinkeost. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Rista brød med peanøttsmør. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Fra bunnen og opp: en skive brød (helst loff) 2-3 skiver ost kjøttdeig med tacokrydder jalapeños tacosaus/salsa 2-3 skriver ost en skivebrød Som tilslutt presses sammen i toastjernet... Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Enkelt: Brødskive med hjemmelaget egg-og-skinkesalat. Dèt er det beste som finnes av smørbrød. Skikkelig NAM. Skulle det være en nr.2, så måtte det være krabbe-smørbrød. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Når alt jeg har igjen er brød og pålegg, så kommer det til å være knapt på pålegg også gitt. Så ristet rugbrød med promite og paprika - enkelt, sunt og nydelig godt. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 En skive med halvgrovt brød med: - Smør - Jarlsberg - Paprika - Agurk - Salat - Fetaost - Tomater - Soltørkede tomater - Pinjekjerner - Løk - Hvitløk - Melon - Eple - Salt - Pepper - Balsamicodressing Det er så umenneskelig godt. Det er sikkert noe jeg har glemt også. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Det enkle er ofte det beste; Ferskt, grovt brød med rørt syltetøy av nyplukkede jordbær. Finnes ikke noe bedre enn det. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Toast: - Deilig smør - Majones - Skinke - Ost - Agurk! Lenke til kommentar
hauska Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Loff med nugatti Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Skive med ovnsbakt leverpostei/baconpostei med majoned og agurk <3 Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Leverpostei og sylteagurk på grovt brød. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Ta en vanlig grovskive. Legg på et tykt lag med leverpostei fra Gilde. Del skiven på midten og legg sammen de to delene. Vips så har du et fantastisk godt måltid. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Legg gjerne ut bilder Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 1. Skikkelig grovt brød med tunfisk og agurk. Den er enkel og grei. 2. Skinke og ost på en seng av salatblader Relativt enkel. Enkle, men kanonbra brødskiver! Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ei skive med: 1. Jordbær Sylte. 2. Sardiner. 3. Ost. 4. Majones. 5. Sylte Agurk. 6. Chilli. 7. og litt Krem. Endret 8. april 2007 av MrBirken Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Skikkelig grovt rugbrød (mursteinsbrød) med litt majones, hardkokt egg i skiver og agurkskiver. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Gode forslag her. Her er min favorittskive. Fra bunn og opp: -Et lag peanøttsmør -Et lag sjokoladepålegg -En banan i skiver -Jorbærsyltetøy. Det mangler i grunn bare litt krem, så har jeg en kake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå