Hellemyr Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Er litt på utkikk etter ny radiator, da bigwater radiatoren jeg har nå gir fra seg så mye turbulens støy. Hvilken av disse vil dere anbefale? Cooltek eller Mist Har 2 Thermatake vifter som jeg kjører på lavt turtall. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei, jeg har selv en 120.2 radiator fra cooltec og er veldig fornøyd med den Men har ikke noe erfaring med Mist... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hva kjøler du med den radiatoren? Bare cpu? ossen cpu, overklokka? Sitter nå med min tt 240radiator, har mekka til avstanstykke og har 2 120mm på 7v som blåser stille på den. Holder min e6300 @ 3ghz god og kald, vanntemp er 8 grader over rom temp. Hva er din vanntemp og rom temp? Liten vits i å kjøpe ny radiator om den nye ikke yter noe bedere enn den gamle. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Du vil nok merke at du får en stillere og bedre radiator med bedre luft- og vanngjennomstrømning med en MIST eller cootek. Disse har flate rør og veldig åpent mellom ribbene, som gir bedre kontakt mellom ribber og vannstrøm og mindre luftmotstand. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Vil nok få litt bedere ytelse meg en ny radiator ja, men spørsmålet er hvor mye. Etter litt tukling og fikeling, så er plutselig pcen min blitt veldig stille. Kjører vitene akuratt fort nok til at de ikke bråker, og de kjøler akuratt nok til å holde vanntemperaturen i sjakk under 100% load. Så tror ikke det blir ny radiator med det første, nå er alt perfekt, og det som bråker mest er hardisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå