RamGuy Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nå har virkelig telefonen min nådd bånn altså.. Jeg tok ut minnekortet, putter det i adapteren, den i PC-en, kopierte ut 2bilder.. Skal putte minnekortet inn i telefonen igjen, men neida.. den vil ikke sitte fast i telefonen lengre.. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
h0rn Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ehhm, det var vel egentlig ganske godt gjort? Du kan vel først og fremst prøve alle mulige veier, opp og ned osv. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ikke så godt gjort egentlig, tror kanskje det der er et problem som kan oppstå på w800, har høyaktig samme problem på min Men løser det greit bare med å presse det inn, og sette på "lukket" Lenke til kommentar
h0rn Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har aldri vært i nærheten av dette selv.. Passer den ikke, sånn bare plutselig? :S Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har aldri vært i nærheten av dette selv.. Passer den ikke, sånn bare plutselig? :S 8303827[/snapback] jepp.. har alltid passet.. klikka så sitter den jo, men ikke noe klikk lengre Lenke til kommentar
h0rn Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hmm, merkelig ass. xD Det finnes noe som heter USB! Endret 3. april 2007 av h0rn Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Hmm, merkelig ass. xD Det finnes noe som heter USB! 8303897[/snapback] er på ferie, har ikke den med.. det er jo et problem at minnekortet ikke går inn igjen da, med eller uten usb Lenke til kommentar
h0rn Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jaja, du får kose deg på ferie.. xD Husk at jeg har et 512 mb minnekort til overs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå