CoconutJoiner Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Driver å leter etter nytt digitalkamera da jeg har solgt det gamle IXUS kameraet mitt.. Det jeg ønsker av kameraet må være: - 10x Zoom (begynner vel å komme fra de fleste produsentene nå?) - Filmmodus med minimum 30 bilder pr sek - Bildestabilisator(!) - "speilrefleks" - Minst 3 megapixels - bra bildekvalitet - Batterikapasitet! Har liksom ikke funnet alt dette i ett og samme kamera :-/ Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Det jeg ønsker av kameraet må være: - 10x Zoom (begynner vel å komme fra de fleste produsentene nå?) Det er nok langt fra de fleste produsentene som tilbyr dette, ihvertfall om du tenker 10x optisk zoom... Jeg kan faktisk bare komme på én produsent som tilbyr 10x optisk zoom, og det er Olympus. Olympus C-730UZ har 10x zoom og 3 megapixel og er griselekkert. Men det har ikke bildestabilisatoren du etterlyser. Så du må kanskje venne deg til stativ.. Den gamle modellen C-2100UZ har bildestabilisator og er visstnok veldig bra, men det kameraet er ute av salg. og har bare 2 megapixel. Det er eldre på andre måter også. Jeg anbefaler C-730UZ. [ Denne Melding var redigert av: anderfo på 2002-12-16 16:02 ] Lenke til kommentar
norriz Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg selger mitt Olympus c-2100 om du er interessert. Er et fantastisk kamera, men jeg trenger penger. Svar om du er interesert. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg har også et Olympus uz-2100 er kan trygt anbefale det, men som sagt, så er det bare 2MP, og filmfunksjonen er en vits, som på de fleste digitale stillbilde kameraer. Dessverre er det gått ut av salg, og Olympus har ikke kommet med en nyere modell. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Canon pro90 har 10x optisk zoom og bildestabilisator. Imidlertid har det bare 2.6 Megapiksler om jeg ikke husker feil, og det er også et gammelt kamera. MLW Lenke til kommentar
Ceramic Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Ingen tvil :wink: http://pris.akam.no/vis_produkt.php?katego...shot%20DSC-F717 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå