AndersT2 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har koplet til Logitech Wireless Music DJ. Men får ikke brukt sender enheten fordi jeg mangler filen USBAudio.sys, Jeg finner den ingen steder. Noen som vet hvor jeg kan skaffe den? Eller noen som har den? Den skal ligge på Win XP SP2 CDen, men jeg har kun OEM XP, uten service pack 1 eller 2. Og har kun Service Pack 2 som nedlasting. Har søkt på hele PCen og finner ingen steder den kan ligge. Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 usbaudio.zip Jeg fant den i C:\Windows\System32\Drivers og C:\Windows\System32\dllcache på en av pc-ene. Det er kanskje mulig du ikke søkte i systemmapper?! Du ville isåfall ikke funnet den ved et vanlig søk... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 usbaudio.zipJeg fant den i C:\Windows\System32\Drivers og C:\Windows\System32\dllcache på en av pc-ene. Det er kanskje mulig du ikke søkte i systemmapper?! Du ville isåfall ikke funnet den ved et vanlig søk... 8303598[/snapback] Jeg søkte både i drivers og igjennom alle mine harddisker. Fikk tak i den fra min bror. Ellers takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå