trrunde Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 har nettop oppgradert til vista ultimate, men jeg får ikke til å bruke verken azureus eller utorrent, får ikke noe hastighet i det hele tatt, har prøvd å skru av windows firewallen men uten at det hjalp noe Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Mekka opp porten i ruteren din? edit; Og er det seeders? (evt. peers) Endret 3. april 2007 av loathsome Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 når jeg hadde xp trengte jeg ikke forwarde noen porter, men det funka med en gang jeg gjorde det nå, hva er det som er annerledes i vista siden jeg må forwarde portene? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Fordi Upnp støtten i Vista er skrap, noe Utorrent og andre slike klienter er avhengig av med mindre du setter opp en port manuelt i routeren og gjør det samme i programmet. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Fordi Upnp støtten i Vista er skrap, noe Utorrent og andre slike klienter er avhengig av med mindre du setter opp en port manuelt i routeren og gjør det samme i programmet. 8303542[/snapback] Er dette noe de vil rette på?? er litt avhengig av denne funksjonen da jeg ikke alltid kan endre instillingene til routeren slik at portene blir forwardet Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Fordi Upnp støtten i Vista er skrap, noe Utorrent og andre slike klienter er avhengig av med mindre du setter opp en port manuelt i routeren og gjør det samme i programmet. 8303542[/snapback] På hvilken måte den den skrap? Her hos meg går alt som en drøm med tanke på Upnp. Mye bedre enn i XP. Jeg har ikke måttet åpne noe som helst selv, alt går automatisk. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Er det java-versjonen av Azureus du har lastet ned? Den fungerer fint her med Home Premium... Edit: Har riktignok åpnet riktig port i routeren min. Endret 4. april 2007 av GEman Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 jeg prøvde java versjonen av azureus og utorrent, ingen av dem virket før jeg fikk åpnet portene, virket fin i xp Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 idag så virket det ikke igjen :s hverken azureus eller utorrent, portene er åpnet, det virket jo tidligere men nå funker det ikke lenger :s Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 er programmene Vista ready? Husk, flere programmer må skrives på nytt pga Vista, dette er pga sikkerheten i Vista og at det skiller seg like mye fra XP som XP skiller seg fra Millenium. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 bruker utorrent 1.6.1 står at det skal virke i vista, virket tidligere også, men nå vil det plutselig ikke virke lenger Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 hva er installert på maskinen siden det virket til det ikke virket? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 flashfxp, men burde ikke ha noe å si det :s Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Windows er som Dell....funker .....funker ikke.... Kan være FlashFXP har tukklet med noen instillinger, ta en rask titt innom FlashFXP forumet. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 fant problemet, hadde kobla meg til vpn så da funka det ikke så godt Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 lol, bra du fiksa det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå