Peacock Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Skal aktivere win xp, men ballong remindern kommer aldri opp. hvordan skal jeg få opp den? Er det noen andre plasser jeg kan finne executabel til den? Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Finner ikke Aktivering i start menyen på systemverktøy Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er du sikker på at det ikke allerede er aktivert da? Er ikke alle Windows-versioner som krever slik aktivering. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Joda må aktivere! Eneste utvei var å formatere å innstaler på nytt dessverre....nå har jeg gjort det og da kom ballongen med aktivering opp... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Skal jo bare være å klikke seg innpå Start>Alle Programmer>Tilbehør>Systemverktøy>Aktiver Windows. Endret 4. april 2007 av nerf Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 I teorien skal det bare være det, ja... Men i praksis? Ikke alltid. Jobbet tidligere med support for småbedrifter, og har sett mye rare problemer med produkt aktiveringen til Windows. Det problemet Peacock beskriver her har jeg faktisk vært borti mange ganger, Wizarden kommer ikke opp automatisk og snarveien i startmenyen mangler. Noen ganger kan der være så enkelt som å trykke "start"-"Kjør" og gi følgende kommando: c:\windows\system32\oobe\msoobe.exe /a Andre ganger må du inn i sikkermodus og reparere aktiveringen, se metode 2, trinn 1-7 på denne siden: http://support.microsoft.com/kb/312295/en-us Og andre ganger igjen er det like godt å bare reinstallere hele systemet. (å bruke timesvis på å feilsøke en nyinstallert system er bare tull) Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det ikke mulig for å tvinge nøkkelikonet nede til høgre, i tilpass oppgavelinje.? vis alltid i tidligere elementer.? Ellers har jeg kjørt det som jonhn sa.. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Har prøvd å tvinge ikonet men det fungerte heller ikke...Desverre..snarveien inne i system 32 fungerte heller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå