kimern9 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=737821&hl= Dette er det jeg har bestilt fra netshop. Det OCZ minnet kommer forhåpentligvis i morgen.. det jeg lurer på er hvilket 680i hovedkort som er det beste... så jo at topp folka i 3dmark06 skifta fra evga til asus striker extreme og fikk bedre score... Er asus striker extreme det beste? Har lyst til å få brae clocks på systemet mitt og kjøre det stabilt... hva er egentlig forskjellen på Asus og EVGA? Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=737821&hl= Dette er det jeg har bestilt fra netshop. Det OCZ minnet kommer forhåpentligvis i morgen.. det jeg lurer på er hvilket 680i hovedkort som er det beste... så jo at topp folka i 3dmark06 skifta fra evga til asus striker extreme og fikk bedre score... Er asus striker extreme det beste? Har lyst til å få brae clocks på systemet mitt og kjøre det stabilt... hva er egentlig forskjellen på Asus og EVGA? 8303248[/snapback] Hei. Striker er ihvertfall det dyreste Vell,jeg hadde Evga men blei plaga med det, så i morgen kommer postmannen med Striker Ex på døra mi. Asus er jo kjent for stabilitet + at sidene deres er superbra i forhold til Evga når det gjelder driver-oppdateringer osv. Jeg har Asus-kort fra før på en annen maskin (5 år gammel) og har ALDRI hatt noen probs med det. Går nok mest på trua for min del, og så SER det jo bare dødsbra ut også. GO FOR IT Lenke til kommentar
andylove Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har følgende hardware: -- Corsair PC6400C4 2GB kit (twinx2) -- 7900GTO MSI -- E6400 @ stock -- 74GB WD Raptor -- 1 stk 250GB Seagate og 1 stk 320GB Seagate SATA300 -- MIST500W PSU Hvilket 680i hovedkort bør jeg satse på? Jeg har nå ASUS P5B deluxe, men ønsker meg et mer stabilt hovedkort enn dette. Og noe som er laget for Vista i utgangspunktet. Jeg ønsker også å holde meg under 2500,- Takk Lenke til kommentar
IpDude Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Asus P5N32-E SLI, nForce-680i SLI. Funker som en drøm, samme som striker men uten div dill du ikke trenger. IKKE kjøp + utaven det er 650 utgaven. Har dette selv og er meget fornøyd. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=329099 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har sett på det kortet. Ser meget lovende ut. Er det Vista sertifisert? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har sett på det kortet. Ser meget lovende ut. Er det Vista sertifisert? 8322739[/snapback] vista, seff gå for Asus P5N32-E SLI, nForce-680i SLI. (støtter vista) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har sett på det kortet. Ser meget lovende ut. Er det Vista sertifisert? 8322739[/snapback] Det har absolutt ingenting og si. Vista sertifisering er bare reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå