Gå til innhold

Hvilket 680i kort bør jeg kjøpe?

kimern9

Anbefalte innlegg

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=737821&hl=

Dette er det jeg har bestilt fra netshop. Det OCZ minnet kommer forhåpentligvis i morgen.. det jeg lurer på er hvilket 680i hovedkort som er det beste... så jo at topp folka i 3dmark06 skifta fra evga til asus striker extreme og fikk bedre score...

Er asus striker extreme det beste?

Har lyst til å få brae clocks på systemet mitt og kjøre det stabilt... hva er egentlig forskjellen på Asus og EVGA?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=737821&hl=

Dette er det jeg har bestilt fra netshop. Det OCZ minnet kommer forhåpentligvis i morgen.. det jeg lurer på er hvilket 680i hovedkort som er det beste... så jo at topp folka i 3dmark06 skifta fra evga til asus striker extreme og fikk bedre score...

Er asus striker extreme det beste?

Har lyst til å få brae clocks på systemet mitt og kjøre det stabilt... hva er egentlig forskjellen på Asus og EVGA?

8303248[/snapback]

Hei.

Striker er ihvertfall det dyreste :cool:

Vell,jeg hadde Evga men blei plaga med det, så i morgen kommer postmannen med Striker Ex på døra mi.

Asus er jo kjent for stabilitet + at sidene deres er superbra i forhold til Evga når det gjelder driver-oppdateringer osv.

Jeg har Asus-kort fra før på en annen maskin (5 år gammel) og har ALDRI hatt noen probs med det.

Går nok mest på trua for min del, og så SER det jo bare dødsbra ut også.

GO FOR IT :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har følgende hardware:

-- Corsair PC6400C4 2GB kit (twinx2)

-- 7900GTO MSI

-- E6400 @ stock

-- 74GB WD Raptor

-- 1 stk 250GB Seagate og 1 stk 320GB Seagate SATA300

-- MIST500W PSU

Hvilket 680i hovedkort bør jeg satse på? Jeg har nå ASUS P5B deluxe, men ønsker meg et mer stabilt hovedkort enn dette. Og noe som er laget for Vista i utgangspunktet. Jeg ønsker også å holde meg under 2500,-

Takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...