Gå til innhold

Rock Band - Guitar hero evolved!

arnizzz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil du høre stemmen til vokalisten over nettet, eller er det bare originalartistens stemme som blir "forvrengt" etter hvor godt du treffer tonene?

Dette lurer jeg også på. Håper man kan velge.

Ellers håper jeg at man får en "freestyle"-modus hvor man kan jamme med trommene.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte det på ebay. Uåpnet, 2500,- inkludert frakt. Toll vet jeg ikke ennå,

håper på det beste. Har bedt han om å sende det som en gave, men vet ikke om han

gidder å gjøre det. Håper på det beste. :)

Hei, Nivlheim her :p Du slo til på ebay ja? Jeg har tråla nettet etter butikker "over there" som er villige til å sende hit, men så langt uten hell. Stygt redd jeg ryker på ebay sjøl. Blir bare så drøyt dyrt iregna moms og alt det der, og jeg er litt usikker på tida det vil ta å få greiene gjennom tollen hvis avsender er privat.

Endret av Papirpose
Lenke til kommentar

Kan bare spille quick play online, så vidt jeg vet. Band world tour online tror jeg skal komme etterhvert. Det er planen i hvert fall.

Men uansett, 1800 for Rock Band? Følger det med to gitarer, eller kun en? Drøy pris, i hvert fall. Synes ikke den dårlige tracklista er verdt 1800 kr. Lett skal det og være.

Lenke til kommentar
Kan bare spille quick play online, så vidt jeg vet. Band world tour online tror jeg skal komme etterhvert. Det er planen i hvert fall.

Men uansett, 1800 for Rock Band? Følger det med to gitarer, eller kun en? Drøy pris, i hvert fall. Synes ikke den dårlige tracklista er verdt 1800 kr. Lett skal det og være.

Følger med gitar, trommer og mic. I praksis får du et Guitar Hero, et Singstar og et "Drum hero" i ett og samme spill. Hva du mener om tracklista er nå så (jeg er ikke så begeistret selv), men lett? Timingvinduet for note-treff er redusert ifht GH2, så kravet til nøyaktighet ligger et sted mellom GH1 og GH2. Gitar-notecharts SER enkle ut i forhold til f.eks. GH3, men de blir nok utfordrende nok allikevel. For ikke å nevne trommene, med mindre du allerede er en brukbar trommeslager irl :)

Lenke til kommentar

Harmonix lover å legge ut nytt DLC hver uke etter release, og det har allerede kommet

en del. Bl.a en pakke med 3 '...and justice for all' sanger som ser grisekule ut! Tror ikke

det kommer til å bli noe mangel på sanger å spille, tvert imot :) Av det jeg har hørt blir

online spilling en stor del av spillet, der du f.eks kan bli head-huntet av band hvis du

klatrer høyt på listene osv. Hvis de har fått det til å funke bra tror jeg det kan bli utrolig

morsomt! Dessuten blir det enda en grunn til å øve for å bli bedre!

Papirpose: Fant ikke så mange på ebay som sendte worldwide heller, så tok den første og

beste :) Gleder meg sykt mye etter at jeg så den metallica pakken, sangene ser utrolig

morsomme ut. Spesielt morsomme hvis du er fan såklart, men det passer meg bra :)

Kommer til å be Ole og noen andre gitarkamerater hvis det ikke blir alt for lenge til jeg

får spillet.. Er bare å henge seg på hvis du har tid! Har spillt trommer siden jeg var liten,

så gleder meg sykt mye til den delen alene :)

Endret av FleskeFinn
Lenke til kommentar
Kommer til å be Ole og noen andre gitarkamerater hvis det ikke blir alt for lenge til jeg

får spillet.. Er bare å henge seg på hvis du har tid! Har spillt trommer siden jeg var liten,

så gleder meg sykt mye til den delen alene :)

Du, det skal du alldeles ikke se bort fra at jeg blir med på :D

Lenke til kommentar
Men, går det ikke å bare kjøpe spillet, og bare kjøpe trommer? :O

En tromme fan kjøper seg jo ikke guitar, det er jo logisk! ^^

Ryktes at individuelle instrumenter skal være tilgjengelig ca samtidig som spillet kommer ut her til lands. Spillet uten instrumenter får man allerede kjøpt fra statene, regner med det blir å finne her også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...