Snoft Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hmm, lan multiplayer? Det hørtes rimelig brutalt ut.. Invitere 7 stk av gutta og kjøre igang Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vil du høre stemmen til vokalisten over nettet, eller er det bare originalartistens stemme som blir "forvrengt" etter hvor godt du treffer tonene? Dette lurer jeg også på. Håper man kan velge. Ellers håper jeg at man får en "freestyle"-modus hvor man kan jamme med trommene. Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Da var det i posten! Gleder meg som en helt! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Da var det i posten! Gleder meg som en helt! har et par kjappe spm if you dont mind 1. hvor bestilte du? 2.pris? 3.funnet ut noe om toll og tull? (er jo den magisk 200 spenns grensa har j hørt) Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg kjøpte det på ebay. Uåpnet, 2500,- inkludert frakt. Toll vet jeg ikke ennå, håper på det beste. Har bedt han om å sende det som en gave, men vet ikke om han gidder å gjøre det. Håper på det beste. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg kjøpte det på ebay. Uåpnet, 2500,- inkludert frakt. Toll vet jeg ikke ennå,håper på det beste. Har bedt han om å sende det som en gave, men vet ikke om han gidder å gjøre det. Håper på det beste. Hei, Nivlheim her Du slo til på ebay ja? Jeg har tråla nettet etter butikker "over there" som er villige til å sende hit, men så langt uten hell. Stygt redd jeg ryker på ebay sjøl. Blir bare så drøyt dyrt iregna moms og alt det der, og jeg er litt usikker på tida det vil ta å få greiene gjennom tollen hvis avsender er privat. Endret 23. november 2007 av Papirpose Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvordan fungerer online delen til Rock Band? hørt mye forskjellig, noen sier man kan spille band world tour online og andre sier ikke! Lenke til kommentar
deusex Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kan bare spille quick play online, så vidt jeg vet. Band world tour online tror jeg skal komme etterhvert. Det er planen i hvert fall. Men uansett, 1800 for Rock Band? Følger det med to gitarer, eller kun en? Drøy pris, i hvert fall. Synes ikke den dårlige tracklista er verdt 1800 kr. Lett skal det og være. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kan bare spille quick play online, så vidt jeg vet. Band world tour online tror jeg skal komme etterhvert. Det er planen i hvert fall. Men uansett, 1800 for Rock Band? Følger det med to gitarer, eller kun en? Drøy pris, i hvert fall. Synes ikke den dårlige tracklista er verdt 1800 kr. Lett skal det og være. Følger med gitar, trommer og mic. I praksis får du et Guitar Hero, et Singstar og et "Drum hero" i ett og samme spill. Hva du mener om tracklista er nå så (jeg er ikke så begeistret selv), men lett? Timingvinduet for note-treff er redusert ifht GH2, så kravet til nøyaktighet ligger et sted mellom GH1 og GH2. Gitar-notecharts SER enkle ut i forhold til f.eks. GH3, men de blir nok utfordrende nok allikevel. For ikke å nevne trommene, med mindre du allerede er en brukbar trommeslager irl Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Harmonix lover å legge ut nytt DLC hver uke etter release, og det har allerede kommet en del. Bl.a en pakke med 3 '...and justice for all' sanger som ser grisekule ut! Tror ikke det kommer til å bli noe mangel på sanger å spille, tvert imot Av det jeg har hørt blir online spilling en stor del av spillet, der du f.eks kan bli head-huntet av band hvis du klatrer høyt på listene osv. Hvis de har fått det til å funke bra tror jeg det kan bli utrolig morsomt! Dessuten blir det enda en grunn til å øve for å bli bedre! Papirpose: Fant ikke så mange på ebay som sendte worldwide heller, så tok den første og beste Gleder meg sykt mye etter at jeg så den metallica pakken, sangene ser utrolig morsomme ut. Spesielt morsomme hvis du er fan såklart, men det passer meg bra Kommer til å be Ole og noen andre gitarkamerater hvis det ikke blir alt for lenge til jeg får spillet.. Er bare å henge seg på hvis du har tid! Har spillt trommer siden jeg var liten, så gleder meg sykt mye til den delen alene Endret 24. november 2007 av FleskeFinn Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kommer til å be Ole og noen andre gitarkamerater hvis det ikke blir alt for lenge til jegfår spillet.. Er bare å henge seg på hvis du har tid! Har spillt trommer siden jeg var liten, så gleder meg sykt mye til den delen alene Du, det skal du alldeles ikke se bort fra at jeg blir med på Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Antar dere som har bestilt fra usa har ntsc konsoller siden spillet er region locked? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ikke viss dem bestiller på PS3. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke spilet låst hvis du kjøper det til PS3? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 PS3 spill har alltid vært sonefrie, å kommer til å være det fremover Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Men, går det ikke å bare kjøpe spillet, og bare kjøpe trommer? :O En tromme fan kjøper seg jo ikke guitar, det er jo logisk! ^^ Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Men, går det ikke å bare kjøpe spillet, og bare kjøpe trommer? :O En tromme fan kjøper seg jo ikke guitar, det er jo logisk! ^^ Ryktes at individuelle instrumenter skal være tilgjengelig ca samtidig som spillet kommer ut her til lands. Spillet uten instrumenter får man allerede kjøpt fra statene, regner med det blir å finne her også Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Om de bare får fikset Gitar problemene på ps3 nå så kanskje det blir kjøp på meg også.. Dum sak det der.. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå