Gå til innhold

Rock Band - Guitar hero evolved!

arnizzz

Anbefalte innlegg

http://xbox360.ign.com/articles/777/777533p1.html

Rigopulos called Rock Band the game Hamonix has been "literally dreaming of for years and years." Along with plans for downloadable content, Rock Band enables up to four players to get online and rock out with one another. According to Rigopulos, Harmonix has created a "brilliant technical solution to latency problems," though specifics were not discussed. Both PS3 and 360 have camera peripherals and Harmonix is considering options to allow these so that friends can see one another rock out from one living room to another. There is also potential for user-generated content to make its way online.

Dette blir utrolig fett! Can't wait

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...
Ser at mange på andre sider skriver at prisen kommer til å ligge på 1500kr,

is that true? :p

jeg vil nesten tippe 2000-2500kr. Når man ser at flere butikker selger Guitar Hero med kun 1 gitar for 800kr. Og i Rock Band skal man få, en gitar, et helt trommesett og en mikrofon. Men jeg er ikke sikker på om man får med to gitarer eller bare en (bass og vanlig gitar)

Lenke til kommentar
The Rock Band box set comes with the game, a wired guitar, a wired mic, a wired drum kit, and a USB hub so you can plug-and-play all of these on your 360. If you want a full four-player band with bass guitarist, you'll need to purchase a separate guitar or use one from Guitar Hero.

Ser også at den amerikanske prisen vil ligge på 170 US dollars, så er vel lov å håpe at prisen sniker seg under 2000kr her i Norge også. Selv både håper og tipper jeg rundt 1500,-.

Endret av Adrianinh0
Lenke til kommentar
Tipper nok det kommer forskjellige pakketilbud,

og hvis det kommer pakketilbud

går jeg for

spillet+trommer

ettersom micen på 360 funker fint og guitar hero gitarene også fungerer :D

Ahh! Hadde glemt at headset mic'en kunne brukes. Da blir jeg i hvertfall sur hvis jeg må kjøpe hele pakken.

Håper også på en pakke med spill + trommer.

Lenke til kommentar

Akkurat prisen på RockBand bryr jeg meg ikke så mye om. Tipper opplevelsen kommer

til å bli priceless uansett :) Det som bekymrer meg mest av det jeg har hørt om spillet

så langt, er at gitardelen kommer til å bli litt puslete og lett i forhold til i GH. På an annen

side har de lovet drøssevis med DLC, så det kan jo ta seg opp etter hvert i såfall. Jeg

skal uten tvil ha hele settet på release, pluss et extra trommesett :p

Kommer til å bli litt fullt i stua med 2 explorere, to les pauler og to fendere :)

Endret av FleskeFinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...