arnizzz Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 http://xbox360.ign.com/articles/777/777533p1.html Rigopulos called Rock Band the game Hamonix has been "literally dreaming of for years and years." Along with plans for downloadable content, Rock Band enables up to four players to get online and rock out with one another. According to Rigopulos, Harmonix has created a "brilliant technical solution to latency problems," though specifics were not discussed. Both PS3 and 360 have camera peripherals and Harmonix is considering options to allow these so that friends can see one another rock out from one living room to another. There is also potential for user-generated content to make its way online. Dette blir utrolig fett! Can't wait Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Var vel ikke den største overaskelsen at et slik spill så dagens da Dette kommer til å bli kult. Burde nok våre stillige muligheter for noen kule kamera funksjoner der også Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Man skal kunne bruke den gamle gitaren fra GH2 i spillet. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Man skal kunne bruke den gamle gitaren fra GH2 i spillet. 8305005[/snapback] Alt annet hadde jo bare vært teit. Er utrolig fornøyd med at det blir online. Men tror det skal godt gjøres å finne trommiser og vokalister Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 blir SINNSYKT kult når en 12 åring skriker nasalt i øret ditt når han synger crawling in my skin! Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 IGN har nå anmeldt spillet: http://xbox360.ign.com/articles/836/836118p1.html Overaskende høy karakter med tanke på at de nevner veldig mye negativt med spillet... Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Synd at spillet ikke er region free, ellers hadde det blitt shopping asap! Men noen som vet den fysiske størrelsen på boksen alt dette kommer i? Må man fram med hengeren for å hente dette ut av butikkene? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Rock Band - Guitar Hero's price evolved. Medaljen har en bakside. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvor mye kommer det til å koste her i norge a? også lurer jeg på om det er mulig å skaffe spillet uten instrumenter, og bruke guitar hero gitarerer i steden Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvor mye kommer det til å koste her i norge a?også lurer jeg på om det er mulig å skaffe spillet uten instrumenter, og bruke guitar hero gitarerer i steden Det håper jeg. Da kjøper jeg spillet og trommer pluss mic. Gitarer har jeg allerede to av da. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ser at mange på andre sider skriver at prisen kommer til å ligge på 1500kr, is that true? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ser at mange på andre sider skriver at prisen kommer til å ligge på 1500kr,is that true? jeg vil nesten tippe 2000-2500kr. Når man ser at flere butikker selger Guitar Hero med kun 1 gitar for 800kr. Og i Rock Band skal man få, en gitar, et helt trommesett og en mikrofon. Men jeg er ikke sikker på om man får med to gitarer eller bare en (bass og vanlig gitar) Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Off! *kutte seg selv* nå ble jeg lei meg Hvis prisen er så stiv holder jeg meg til guitar hero 3, ser ingen vits i å bruke så mye cash på et spill... Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) The Rock Band box set comes with the game, a wired guitar, a wired mic, a wired drum kit, and a USB hub so you can plug-and-play all of these on your 360. If you want a full four-player band with bass guitarist, you'll need to purchase a separate guitar or use one from Guitar Hero. Ser også at den amerikanske prisen vil ligge på 170 US dollars, så er vel lov å håpe at prisen sniker seg under 2000kr her i Norge også. Selv både håper og tipper jeg rundt 1500,-. Endret 18. november 2007 av Adrianinh0 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Får man kjøpt spillet uten gitar så skal det gå greit. Etter GHIII blir det 3 gitarer liggende her, jeg ser ikke poenget med å kjøpe en eller to til spesifikt for Rock Band. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tipper nok det kommer forskjellige pakketilbud, og hvis det kommer pakketilbud går jeg for spillet+trommer ettersom micen på 360 funker fint og guitar hero gitarene også fungerer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Tipper nok det kommer forskjellige pakketilbud,og hvis det kommer pakketilbud går jeg for spillet+trommer ettersom micen på 360 funker fint og guitar hero gitarene også fungerer Ahh! Hadde glemt at headset mic'en kunne brukes. Da blir jeg i hvertfall sur hvis jeg må kjøpe hele pakken. Håper også på en pakke med spill + trommer. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Vil du høre stemmen til vokalisten over nettet, eller er det bare originalartistens stemme som blir "forvrengt" etter hvor godt du treffer tonene? Lenke til kommentar
FleskeFinn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Akkurat prisen på RockBand bryr jeg meg ikke så mye om. Tipper opplevelsen kommer til å bli priceless uansett Det som bekymrer meg mest av det jeg har hørt om spillet så langt, er at gitardelen kommer til å bli litt puslete og lett i forhold til i GH. På an annen side har de lovet drøssevis med DLC, så det kan jo ta seg opp etter hvert i såfall. Jeg skal uten tvil ha hele settet på release, pluss et extra trommesett Kommer til å bli litt fullt i stua med 2 explorere, to les pauler og to fendere Endret 19. november 2007 av FleskeFinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå