KayAU Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Eg skulle gjerne hatt eit bilspel til PS3 der det går an å spele to stykker offline...og har då ikkje all verda å velge imellom. Motorstorm VILLE ha vore idèellt, men støttar ikkje offline fleirspelar. Ridge Racer har ein fullstendig absurd køyrefysikk. Full Auto ser i utgangspunktet lovande ut, men har fått omtalar over nesten heile karakterskalaen. Er det nokon her som har erfaringar med dette spelet som kan hjelpe meg med beslutninga? Eg er først og fremst ute etter noko som er gøy for to spelarar offline. Eg likar godt konseptet "bilar med våpen". Dersom dette er det minste likt "Interstate 76", er eg allereie godt på veg til å like det. Kay Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 lag deg en US account og last ned demo og døm selv Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvis jeg skal dømme etter demoen på eneren på Xbox360 vil jeg si: Styr unna! Framedrops, vanskelig styring, og en veldig teit spolefunksjon gjorde spillet lite attraktivt for min del. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg slenger meg på denne.. Ihht. til hva jeg har sett av ingame videoer ser denne "war raceren" interessant ut. Men jeg skulle gjerne se en kommentar fra noen som har spillet før jeg går til anskaffelse.. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Er det mogleg å laste ned demoen nokon stad utan å lage seg ein US-konto? Forstår ikkje kvifor dei ikkje har han i den europeiske butikken. :-/ Kay Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 vil ikke si at demoen fristet meg til å kjøpe det, men prøv gjerne selv Lenke til kommentar
combatkenneth Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 har spillt 1'ern til xbox. og spillet er morsomt det, men ikke spesielt lenge. tror jeg spillte det i 2 dager før jeg gikk lei. vanskelig styring er også et stort poeng, du skal styre bilen,gasse, bremse, sikte og skyte. kan jo hende de har løst noe av det til 2'ern. men hvis de ikke har det, så vil jeg anbefale å styre unna Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Då har eg spelt demoen...og eg veit stadig ikkje heilt. Det var jo ganske artig i deathmatch-modus, men det verkar noko upolert. Fartskjensla er der. Bileterata er stabil, men i lågaste laget. Kontrollane er krevande...eg skulle nok hatt MINST ein tommel til for å kunne spele det skikkeleg. Der er nok som er bra med dette spelet til at eg ønsker at dei hadde jobba litt meir med det. Kay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har kun testet Full Auto til Xbox 360, og dette spillet var pissdårlig, i hovedsak grunnet en framerate som var ille ute å kjøre. Spillet har dog fått middelmådige kritikker. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har kun testet Full Auto til Xbox 360, og dette spillet var pissdårlig, i hovedsak grunnet en framerate som var ille ute å kjøre. Spillet har dog fått middelmådige kritikker. 8305749[/snapback] Har spilt det på x360, da var det ganske kult, men aner ikke hvordan det er på splitscreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå