samemann Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Har en Linksys wrt54gl som jeg flashet og la inn DD-WRT v23 SP2 på. Har 100/100mbits linje fra bbse.no, og sliter med hastigheten når routern er koblet i. Får omtrent det samme resultatet på testerne som er på nett. ~30-40mbits på download og upoad. Hvis jeg dropper routern , så er det full guffe, men den må være koblet i pga en laptop og en server. Instilligene på routern er default, har bare forwardet et par porter. Noen spesielle instillinger jeg må skifte på, eller klarer ikke routern 100mbits internet. Endret 3. april 2007 av samemann Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du bør nok satse på en gigabit router. Man får sjelden over 50Mbit gjennom en vanlig router. D-link DIR-655 er bra på hastighet. http://www.smallnetbuilder.com/component/o...art/Itemid,189/ Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 wrt54gl er beregnet opp til 20-25mbit max. selv om den linker på 100mbit vil den ikke si den klarer og nat 100mbit, veldig mange som trur det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå