Gå til innhold

Final Fantasy-fans lager PSP-mmo

Cryovat

Anbefalte innlegg

Pleier vanligvis ikke å følge med på PSP-nyheter, men denne var såpass spesiell at jeg måtte poste den:

http://kotaku.com/gaming/psp/homebrew-psp-...-mmo-249207.php

En gjeng fans har laget intet mindre enn en Final Fantasy MMO til PSPen. :wow:

Definitivt et rått tiltak og ser egentlig ganske kult ut og, men tror de kan få en sint mail fra advokater snart. :hmm:

Uansett spennende å se hvor langt folk kan gå i homebrew-prosjekter, tror aldri det har blitt laget en MMO før. :)

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aah, Triple Triad er jo kjempegøy. For de som ikke vet hva det er, så er det et mini-game kortspill fra Final Fantasy VIII. Det har vært tilgjengelig som homebrew på PSP en stund (hadde det selv en periode), men spennende at det nå også blir mulig å spille online. :D

Lenke til kommentar

Da jeg endelig gadd å sette meg inn i hvordan dette kort spillet fungerte (noe som skjedde nærmere slutten av spillet), så hadde jeg allerede spilt bort mine beste kort.

Hadde vært moro å prøve dette igjen. Får gi det en sjanse etter Xenogears og Final Fantasy Tactics (og kanksje Bahamut Lagoon).

Endret av dracula
Lenke til kommentar

Triple Triad er jo det grommeste minispillet fra FF noensinne. Storkoste meg med det husker jeg. Har de bevart den samme musikken og? Har litt problemer med videoen her. Den låta er jo et must skal man spille TT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...