Cryovat Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Pleier vanligvis ikke å følge med på PSP-nyheter, men denne var såpass spesiell at jeg måtte poste den: http://kotaku.com/gaming/psp/homebrew-psp-...-mmo-249207.php En gjeng fans har laget intet mindre enn en Final Fantasy MMO til PSPen. Definitivt et rått tiltak og ser egentlig ganske kult ut og, men tror de kan få en sint mail fra advokater snart. Uansett spennende å se hvor langt folk kan gå i homebrew-prosjekter, tror aldri det har blitt laget en MMO før. Endret 3. april 2007 av Cryovat Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Aah, Triple Triad er jo kjempegøy. For de som ikke vet hva det er, så er det et mini-game kortspill fra Final Fantasy VIII. Det har vært tilgjengelig som homebrew på PSP en stund (hadde det selv en periode), men spennende at det nå også blir mulig å spille online. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Da jeg endelig gadd å sette meg inn i hvordan dette kort spillet fungerte (noe som skjedde nærmere slutten av spillet), så hadde jeg allerede spilt bort mine beste kort. Hadde vært moro å prøve dette igjen. Får gi det en sjanse etter Xenogears og Final Fantasy Tactics (og kanksje Bahamut Lagoon). Endret 3. april 2007 av dracula Lenke til kommentar
nilox Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Triple Triad er jo det grommeste minispillet fra FF noensinne. Storkoste meg med det husker jeg. Har de bevart den samme musikken og? Har litt problemer med videoen her. Den låta er jo et must skal man spille TT. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Elsket triple triad.. synes dette spillet var mye bedre enn tetra master fra ffix. Hvorfor i huleste ble ikke dette med i ffxi i stedet for :\ Bra insj.. husker jeg spilte det over nettet på pc før ..det var artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå