monirha Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har noen sterke smertestillende jeg fikk på sykehuset, husker ikke hva de heter. Men det sto de gikk ut i desember 2006. Er det farlig å ta de da? Jeg er så dårlig nå, og jeg har ingenting i hus.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ring et døgnåpent apotek (f. eks. det på oslo s) og spør dem om det er farlig. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 voltaren 100mg heter den. Er en stikkpille. Telefonen min er ødelagt så får ikke ringt noen plass. Er så slapp av influensa at jeg orker ikke ut heller. Har aldri tenkt over at at smertestillende går ut på dato. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Føler med deg. Ligger til sengs med influensa selv Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er sikkert en grunn til at de har utløpsdato så jeg ville ikke ha prøvd. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 nei, jeg vet.. men sånn som sjokolade ++ har jeg spist etter utløpsdato, gått fint det.. men er jo medisin vi snakker om. Kommer nok til å gå i søpla.. har sånn tørrhoste. AU! vondt.. hodet har roa seg så trenger nok ikke smertestillende alikavel.. men halsen er vrang. Noen som har noen gode råd der? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er nok ikke farlig å ta smertestillende etter at de har gått ut på dato, er vel bare det at de kan miste endel virkning.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er nok ikke farlig å ta smertestillende etter at de har gått ut på dato, er vel bare det at de kan miste endel virkning.. 8304355[/snapback] Bekreftet. muttern jobber i apotek, så jeg spurte for deg. Lenke til kommentar
monirha Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 takk da vet jeg det. Jeg har fått smertestillende nå, så den blir kasta. Trenger ikke bruke det om det ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er ikke farlig å bruke smertestillende som har gått ut på dato. Det som skjer, er at den kan ha lavere effekt enn det den skal ha hatt. Det er helt vanlig at legemidler med utgått holdbarhetsdato gis bort som u- hjelp, så farlig er det nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå