eriksa Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg veit ikke om det har vært noen emner om post-rock før, men siden det er så sjeldent så tviler jeg. Men on topic, er det noen her som hører på post-rock? Band som; Mogwai, Explosions in the Sky, 65daysofstatic osv Norske; youth pictures of Florence Henderson, Samuel Jackson Five Hvis du ikke veit hva post-rock er, så gidder jeg ikke å forklare, men sjekk wikipedia eller no... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Postman Pat hører jeg på i det uendelige ... Du kunne vel forklart litt bedre ...? Ikke bare henvist til wiki vel ...? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har aldri hørt om post rock før men mogwai er en av mine favoritter Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei, og velkommen til forumet! Denne trådens tema hører like gjerne hjemme i Rock/Alternative rock-tråden, så jeg stenger denne ettersom dere kan fortsette diskusjon og anbefaling der. Og husk: All musikk kan diskuteres i Musikkafeen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg