Reeve Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hei Jeg har for tiden 2 stk 8800GTS på luft, men som jeg snart skal få vannblokker til. Derfor lurer jeg på om det er noen som kan voltmodde mine 2 GTS? Har lyst at den som skal det bor i bergen/nærheten av bergen, og har gjort slikt før, sånn at det er liten risk for at noe går galt. Jeg vet ikke om det har noe å si, men begge kortene kjører 660/1020 24/7 stabilt og med vannkjøling og voltmods hadde jeg i hvertfall håpet på en merkbar økning, gjerne 740/750 Mhz (eller mer) på kjernen og kanskje 1100 på minnet. For å oppsummere så er det store spørsmålet; vil dette gå, og er det noen som er villige til å hjelpe meg? Endret 3. april 2007 av christopher909 1 Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er en del tråder i XS sitt mod-forum ang. modding av GTS, der kanskje du finner litt flere erfaringer på om det går bra og slikt Men høres spennende ut dette altså, du får poste når du har fått litt resultater. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvorfor trenger du å voltmodde/overklikke ett 8800GTS!? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Hvorfor trenger du å voltmodde/overklikke ett 8800GTS!? 8400480[/snapback] Høyere clocks, bedre ytelse? Ment tror jeg har gått vekk fra tanken nå. Ikke fordi det skremmer meg, men fordi jeg ikke gidder betale 1700 kr for to vannblokker til de, for å så sende de vekk/prøve å voltmodde selv. Koster for mye både i tid og penger Funker fint lenge enda. Neste blir vel en ny CPU som kanskje klokker litt bedre Skal bare vente på prisfallet på Conroe. 1 Lenke til kommentar
Megern Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) ***Warning OT*** Hvor høy volt har du på din E6600 christopher får å nå 3,6 ghz. Endret 22. april 2007 av Megern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå