Uglegutt Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kansje det nye go' skjermkortet? LINK Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Leser testen nå Så første side, der det stod at de klarte over 1 Ghz på kjernen på luft :O Ble imponert og måtte lese videre Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 wow...noen som vet når resten av geforce 8 serien kommer ut? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 du må jo voltmodde for å få til det der. det er det ikke mange som tør! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 wow...noen som vet når resten av geforce 8 serien kommer ut? 8318268[/snapback] Noen som har noe svar? Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 du må jo voltmodde for å få til det der. det er det ikke mange som tør! 8318296[/snapback] Hvis det er gjort riktig så er det ikke noe problem. Sånn er det vel med alt innen data verdenen når det gjelder fysiske forandringer. Litt sånn når du kunne modde et vanlig s939 DFI LanParty til et SLI kort. Farlig, men når det var gjort riktig var det ikke noe problem. Feilmarginen vil allrid være der, men hvis du ikke tar sjansen vil du aldri få resultater. Når det gjelder lansering av resten av serier så kommer den fortløpende tenker jeg. De lanserer kort etter kort med små mellomrom. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 GDI Raptor som åvidt eg veit jobber for nVidia, sa i R600/G80 tråden at resten av 8x00 serien blir tilsalgs i løpet av to veker. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 GDI Raptor som åvidt eg veit jobber for nVidia, sa i R600/G80 tråden at resten av 8x00 serien blir tilsalgs i løpet av to veker. 8322895[/snapback] 2 uker i går ..det er bare 13 dager til i dag..om du har rett Lenke til kommentar
TordO Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det der er jo sykt, men vi liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå