Stoltenberg Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nå er jeg drita lei av XP. Jeg prøver å avinstallere mine gamle nvidia-drivere for å installere noen nye. Når jeg igjen starter maskinen på ny, så insisterer windows på å reinstallere de gamle driverne! Jeg ønsker selvfølgelig å ha såpass kontroll over min egen maskin at jeg kan oppgradere drivere slik jeg ønsker det?! Jeg har prøvd å fjerne alle spor av nvidia med nasty file remover i sikker-modus, men når jeg rebooter, så vil windows installere gamle drivere igjen, og UTEN min TILLATELSE, så gjør den det. ' Jeg har også prøvd å installere de nye driverne uten å avinstallere de gamle, men da får jeg bare en BSOD, så dette er jo tapt.. Hvordan kan jeg deaktivere automatisk oppdagelse av ny hardware? Eller deaktivere automatisk installasjon?? Hvordan kan jeg gjenvinne kontroll over min egen datamaskin?! Hjelp! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Du kan jo prøve avinstallere driveren med DriverCleaner. Edit: Hugs å restart maskina etter du har avinstallert gamle driveren for så å installere den nye. Endret 3. april 2007 av Elensar Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Du kan jo prøve avinstallere driveren med DriverCleaner. Edit: Hugs å restart maskina etter du har avinstallert gamle driveren for så å installere den nye. 8303108[/snapback] Nå prøvde jeg med driver cleaner, men det samme skjedde igjen. Jeg tok t.o.m en .cab clean, slik at driverne ble slettet fra driver.cab og sp2.cab restarter, men seff installerer xp de gamle driverne IGJEN. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Har du sletta nvidia mappa som ligger på c: ? Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 tror du misforstår etter du har fjerna driverne legger windows inn noen enkle standard-drivere, samtidig som den gjenkjenner kortet ditt. så kjører du setupen til de nye driverne så blir de brukt istedet. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) tror du misforstår etter du har fjerna driverne legger windows inn noen enkle standard-drivere, samtidig som den gjenkjenner kortet ditt. så kjører du setupen til de nye driverne så blir de brukt istedet. 8335491[/snapback] det er faktisk de gamle driverne som blir installert (jeg har ingen nvidiamappe under c:) Endret 9. april 2007 av BagBiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå