LucarioX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Mario Strikers: Charged Football blir det første Online spillet til Wii i Europa. Spillet lanseres her 25. mai i år. Kilde: www.Nintendo.no Endret 3. april 2007 av Lyn Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kanskje jeg endelig kan børste av støv fra Wii'n min! Lenke til kommentar
JV Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tøft! Synes det så litt gøy ut jeg. Minner meg om et fortballspill på supernintendo (om jeg ikke tar helt feil, eller var det N64?) som jeg spillte masse når jeg var liten. Veldig overdrevet men masse gøy Lenke til kommentar
Sund Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ser bra ut! Gleder meg til å prøve online spilling på Wii. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Kult at Nintendo gir ut et Mario spill som første online spill da Blir vel Pokemon etter det igjen da. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Håper det er gjort forbedringer fra versjonen jeg prøvte for 4-5 måneder siden. Spillet var morsomt på sin egen måte, men banene i spillet føltes veldig små noe som gjorde at det føltes mer som shufle puck (bane størrelsemessig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå