Argon19 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Der det noe vits i å oppgraderew fra SBLive til Augility2.. Jeg mener, Live kortet er da ganske bra.. du får surround i spill, og det leverer ganske bra lyd ellers. Så er det noe vits? Har litt lyst til å oppgradere høytalerne til Creative Inspire 6700. Er dette noe go'saker? Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 det er jo ikke så viktig ed lydkort hvis du har et brukbart te fra før. Dette er jo bare for å sløse penger? :| Lenke til kommentar
Izex Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Skal si hva forskjellen er så snart jeg får mitt audigy 2 kort...jeg bytter fra gammelt SB live kort som jeg har mange rare problemer med (suser med driver installert men ikke uten driver i noen programmer, pc,n blir idiot når jeg starter div musikk/media programmer...) Gleder meg til nye Audigy2 kortet kommer om få dager. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg oppgraderte fra Audigy til Audigy2. Merket litt forskjell, men ikke så utrolig mye. Det som jeg liker med Audigy2 er at CPU bruken er ganske mye mindre enn Audigy1. I noen spill fikk jeg 5-10 mer fps bare ved å bytte lydkort :smile: Jeg har et Creative Inspire 6.1 høytalersystem. Det koster under 1000 kroner og jeg tror ikke du finner så mange andre høytalersett som gir like mye for pengene. Anbefales! Lenke til kommentar
Argon19 Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Dette hørtes bra ut.. Det med den susingen, jeg fant ut at når den analoge cd inngangen var aktivert så syste det i høytalerne.. En ting til når det gjelder susing. Lydkorte bør settes i PCI slotten som er lengst borte fra alt annet.. Dette gjør at det blit utsatt for mindre EMI, som lager støy. Virker ganse fett å ha 6? høytalere. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 1 sub, 1 front-senter, 1 bak-senter, 4 satelitter = 7 høytalere :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Kjøpte Audigy 2 og Inspire 6700 6.1 høytalere hos psdata for 1920.- og jeg tror du skal lete en stund for du finner bedre oppsett til under 2000.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå