Thor. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg holder på med et prosjekt nå i ferien mens jeg kjeder meg men jeg trenger litt hjelp med å kopiere hele mapper, eller jeg har noen spørsmål. om jeg skriver @echo off mkdir malmappenavn copy "C:\mangefilerogmapper" "malmappenavn" pause og lagrer den som en bat og kjører den så kopierer den filene i mappen men ikke noe mere, hva må jeg gjøre for at den skal ta hele mappen med subdir's? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 prøv med xcopy istedenfor... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Samme resultat... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 jeg som er litt trøtt bare... prøv denne: xcopy "C:\mangefilerogmapper" "malmappenavn" /e Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Der ja :!: Men jeg har trøbbel med choice kommandoen og, den registrerer vist bare tall.. Hva er feil? cont set choice= set /p choice=: if not '%choice%'=='' set choice=%choice:~0,1% if '%choice%'=='meny1' goto meny1 if '%choice%'=='mario' goto mar if '%choice%'=='quit' goto end if '%choice%'=='exit' goto end REM Choiceerror ECHO "%choice%" Er ikke gyldig. ECHO. pause :meny1 cls type meny1.txt goto cont :end exit ..... snip Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er noen feil der, kanskje de skal være der?? men nå har jeg fikset choice-saken din cont set choice= set /p choice=: if not '%choice%'=='' set choice=%choice% if '%choice%'=='meny1' goto meny1 if '%choice%'=='mario' goto mar if '%choice%'=='quit' goto end if '%choice%'=='exit' goto end REM Choiceerror ECHO "%choice%" Er ikke gyldig. ECHO. pause :meny1 cls type meny1.txt goto cont :end exit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå