Gå til innhold

Hjem på kvelden

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal nå bestille PCen min, men lurer på en ting ang. frakt.

Jeg kan ta "hjem på kvelden", vil det si at den blir kjørt med budbil hjem til meg uavhengig av posten, og er hos meg noen få dager etter jeg har bestilt?

Eller vil det si at pakken blir kjørt hjem til meg på kvelden istedenfor at jeg må hente den på postkontoret, der den som oftest kommer 1-2 uker senere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hjem på kvelden vil si at posten sender en bil til deg med varene...

Altså det vil si at noen kommer hjem til deg, så du slipper å dra på postkontoret.

hos meg pleier det å være 1 dag raskere å ta "hjem på kvelden"

Lenke til kommentar

Det er ikke godt å vite hvem som leverer "hjem på kvelden", det avhenger av hvilken nettbutikk du handler hos. Navnet "Hjem på kvelden" er det nettbutikken som har funnet på, men jeg antar det er det samme som Postens "På døren". Dersom det er Posten som leverer, er det en vanlig bedriftspakke, der eneste forskjellen er at den kjøres ut mellom 1700 og 2100, pluss at oppkravsbeløpet (dersom du velger oppkrav) betales med bankkort til sjåføren. Vi snakker med andre ord ikke om 1-2 uker, men vanligvis dagen etter at nettbutikken har levert til Posten. I Oslo vil det være samme dag, dersom nettbutikken er i Oslo (men det er det nesten ingen som er). Legg på en dag ekstra om du bør i utkant-Norge, dvs 2 dager. Om du er i tvil, kan du finne ut framsendingstiden her: http://ppf.posten.no/ppf/index.jsp (Velg framsendingstider i menyen over først)

Endret av perjohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...