Gå til innhold

800 duron på 50 g, Artic Supersilent Pro

skaarj.

Anbefalte innlegg

Jeg har en Duron 800 prosessor, og kjøpte meg en Artic Supersilent pro for max nedkjøling... problemet er at prosessoren kjører på ca 50 g, og det er jeg ikke glad for :sad:

Pakken sier den kan kjøre duron 1,7 ghz, og athlon xp 2200+ mens siden ( http://www.globalcool.no ) sier den kan kjøre athlon xp 2600+ og en høy duron (tror det var 2200 mhz)

hva er galt?

Jeg har festet den riktig, og tatt på medfølgende kjølepasta... :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en god grunn til å ikke overklokke duron 800?

ehem, at den er på 50 grader! (den var dyp)

Back to bisnisse, Jeg har nettop montert in to 60 mm vifter bak på kabinettet, bak kjøleribba, og en 60 mm under grafikk kortet, en 80 mm over strømforsyninga og en 80 mm under powerkanppen ett sted... Jeg har enda ikke testa tempen, men jeg har en anesles om at den burde (eller bli knust i fillebiter og så fly over innmarksvidda i smådeler) være litt kjøligire der inne... Jeg har tatt på goopen på helt OK, det var artic silver 3 og jeg smurte den nydelig (om jeg må si det selv) jevnt å fint over DIE... så nå skal jeg bare starte opp herket og rapporterer straX om tempen er forbedret...

brb as they say ...

logo.gif

En lamer som pinger er verre enn et rovdyr som springer

- skaarj

[ Denne Melding var redigert av: .skaarj på 2002-12-18 13:44 ]

Lenke til kommentar

50 grader er ikke så dårlig da. Ser ikke så mye poeng i å overklokke en Duron 800. Jeg hadde en 800 som jeg klarte å få opp til 1 GHz, det er ikke så mye bedre liksom. Jeg klokket den ned igjen, så kunne jeg bruke en HSF som bråket enda mindre.

Nå kjører jeg med en XP1800+, koster nesten ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...