Haelas Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Driver og pusser opp en gammel båt men har ikke råd til noen ny motor. Så jeg lurer på om det er mulig og trimme 8 hesteren min? og hvor mye bedere vil den bli? Mvh Bzerk Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ikke noe å hente på dette, koster mer enn det smaker...... Lenke til kommentar
gangso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 puff ikkje høyr på han er no berre og borre blokka og dreie nye stempel og stempelringane koster 40kr stk so kan du vell spør litt rundt om kring om du kan få ein 9,9hk forkasser og du kan ta av luftfiltere og. men om du ikkje vill gjere de so kan du selge motoren til meg Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) He he... Er vel ikke sikkert at han har de kunnskapene og utstyret som skal til for og borre opp sylinderene og da går pengene fort viss han skal betale noen for og gjøre det... Men dreie stempel? Blir vel litt mer en bare dreing der ja Og viss han skal betale noen for og gjøre det og blir det vel billigere og kjøpe nye :!: Men du gangso har du noen erfaringer/kunnskaper om dette eller er det for det meste fantasi? Også tviler jeg litt på at det er bare og få en forgasser fra en 9,9 og så blir det vel litt kluss med og montere den og, men det kan vel ganso fortelle oss hvordan det skal gjøres Så det koster vel mer en det smaker... Endret 7. april 2007 av alexsnader Lenke til kommentar
Jung Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ekke du født i 92 gangso?? Da har du egentlig ingenting du skulle ha sagt.. Hør på noen mer erfarne folk.. Ikke misvisende veslevoksne gutter! De "gjør det selv" metodene til gangso er jeg lei av! Endret 8. april 2007 av Jung Lenke til kommentar
gangso Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 haha!! og ken har sakt eg er 92mod?? Lenke til kommentar
gangso Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 og om du kjener ein som går på mekken so har han ingen problem med og borre og dreie nye stempel typen til søstra mi han dreide no stempel til sin yamaha tzr funka fint som f..... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er nok ikke så enkelt som du tror gangso..... Men siden du er overbevist over at det er så enkelt så forslår jeg at du prøver det selv og ser om den motoren du prøver på, noensinne går igjen...... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 og om du kjener ein som går på mekken so har han ingen problem med og borre og dreie nye stempel typen til søstra mi han dreide no stempel til sin yamaha tzr funka fint som f..... 8334771[/snapback] Ja det kan du tru, har gått på mekken sjøl jeg og er snart ferdig på vk1 skipstenkisk drift. Tviler på at hvem som helst på mekken kan dreie ett stempel, er ikke så enkelt så du tror ganso... På mekken lærer du bare grunnleggende dreining og fresing osv Lenke til kommentar
Jung Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 haha!! og ken har sakt eg er 92mod?? 8334743[/snapback] Du selv? Du var faen meg 13 i fjor.. SITAT: "er 13år tenkte på 40hk på ein hurricane eg fann til 7000med frakt eigaren kjøyre den ned. men veit ikkje om de går and og kjøyre med 40hk uten forstrerkning noken som veit de??" Men alikavel.. Så mye dritt og misvisende veiledning som du gir er nesten tragisk.. Hørte jeg non skyte seg selv i foten? Uannsett hvor gammel du er; Mye peil på båt har du ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå