Blib Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Jaja... Fatter ikke hvem det var som fant på den glupe ideen å gi ITbutikken.dk webshopprisen, mest elendige bildeutvalget har jeg sjeldent sett. Sikkert ikke mer enn 2 bilder av varene i hele butikken :sad: [/whine] Anyway, jeg lurer på om følgene produkt: EDIT: http://www.itbutikken.no --> Kabinetter, tilbehør --> NoiseKiller --> NoiseKiller, Chieftec DX+TX Model er det samme som: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2043 Noen som vet? Hvis det er det så vurderer jeg å bytte butikk :smile: Finnes det andre butikker på nettet som selger strømforsyninger løst og som selger støydempingsmatter eller vifter osv? Stoler ikke på Prisguiden da den ikke har med alle butikkene :sad: [ Denne Melding var redigert av: Blib på 2002-12-16 16:44 ] Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 *bump* :sad: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 For det første, gi oss en link som fungerer da... For det andre, tror ikke folk liker at andre bumper... Uansett, ingen kan svare før vi vet hva du snakker om, så finn varen og gi oss en ordentlig link da... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Oi da. Siden man ikke kan ta å kopiere addresselinjen hos ITbutikken trodde jeg at man kan gjøre det samme som hos Microplex.no. Men okay da... Gå til hovedsiden. Gå: Kabinetter, tilbehør --> NoiseKiller --> NoiseKiller, Chieftec DX+TX Model Disse to var dt jeg mente. Støydempingsmatter fr Chieftect (tror jeg) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 usj, dobbelpost :sad: [ Denne Melding var redigert av: Blib på 2002-12-16 16:44 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå