Gå til innhold

Noen som skal til strømstad på torsdag?

Nstin

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Nstin, lykke til videre i livet. Kommer sikkert til å nå langt i livet du, med de holdningene der. Ingenting er tøffere enn å drikke seg full og råne litt. Ser meg for deg om noen år... Ungkar uten verken famile, penger eller noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel for mye for dere nerder dette her. Helt sykt at dere klarer å tolke ting som dere gjør.. dere har null EQ.

Og TheGnome: Trur du egentlig at jeg bryr meg om at ingen av dere bryr dere? Jeg ville bare fortelle litt om hva som skjedde for min del og håpet på at noen andre herfra hadde vært der å ville fortelle om sine erfaringer fra treffet!

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Og TheGnome: Trur du egentlig at jeg bryr meg om at ingen av dere bryr dere?

8321065[/snapback]

Ja, jeg tror faktisk det. Du håpte vel at folk skulle bli imponerte av deg. "Oi, du var full i Strømstad og rånet litt. Så kult! Får jeg tafse på deg?"

Lenke til kommentar
Nstin, lykke til videre i livet. Kommer sikkert til å nå langt i livet du, med de holdningene der. Ingenting er tøffere enn å drikke seg full og råne litt. Ser meg for deg om noen år... Ungkar uten verken famile, penger eller noe annet.

8321058[/snapback]

Lol.. ser for meg deg om noen år jeg. Taper uten venner, eller eventuellt i en grav på kirkegården. Skaff deg noen venner sier jeg bare. Vil ikke lese i avisene om enda et selvmord

Lenke til kommentar

8321065[/snapback]

Ja, jeg tror faktisk det. Du håpte vel at folk skulle bli imponerte av deg. "Oi, du var full i Strømstad og rånet litt. Så kult! Får jeg tafse på deg?"

8321075[/snapback]

Jeg ville lese om andre som hadde vært der selv, driter vel i hva noen helt ukjente nerder mener.

Lenke til kommentar
Blir vel for mye for dere nerder dette her. Helt sykt at dere klarer å tolke ting som dere gjør.. dere har null EQ.

Og TheGnome: Trur du egentlig at jeg bryr meg om at ingen av dere bryr dere? Jeg ville bare fortelle litt om hva som skjedde for min del og håpet på at noen andre herfra hadde vært der å ville fortelle om sine erfaringer fra treffet!

8321065[/snapback]

EQ = Equalizer

Tror du tenker på IQ jeg. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

8321065[/snapback]

8321075[/snapback]

Jeg ville lese om andre som hadde vært der selv, driter vel i hva noen helt ukjente nerder mener.

8321085[/snapback]

Du driter tydeligvis ikke i hva vi mener... Du går jo til personlig angrep på alle som ikke var der, eventuelt var negative til hendingen. Alle som ikke var der er noen forbanna tapere uten liv uttrykker du. Makan til generalisering!

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

8321065[/snapback]

EQ = Equalizer

8321091[/snapback]

EQ er emosjonell intelligens, en annen måleenhet (som ikke er spesielt vitenskapelig) som brukes for å måle hvor sosialt oppmerksom et menneske er.

Det virker dog som trådstarter tror det finnes en sammenheng mellom å være en idiot i offentlig og å ha høy EQ. Han har ingen anelse hvordan de menneskene han snakker med oppfører seg, men antar at fordi de kritiserer ham, så er de sjalu. Dette er selvsagt ikke tilfellet, og han graver bare sin egen grav ved å påstå at disse menneskene ikke har et liv. Sannheten er at det er et fåtall av Norges befolkning som er idiotisk nok til å oppføre seg som ham, det betyr ikke at de ikke er sosiale. Alle kan være vill, alle kan lage gode minner og få ting å tenke tilbake på, det er kun de som ble mistet gjentatte ganger på hodet som barn som tror at man enten er en råner uten selvbeherskelse eller en svett nerd uten venner.

Antageligvis er trådstarter ikke bare den med lavest EQ, men også den som vil se tilbake på livet sitt om 10-20 år og angre mest.

Lenke til kommentar

8321065[/snapback]

EQ = Equalizer

8321091[/snapback]

EQ er emosjonell intelligens, en annen måleenhet (som ikke er spesielt vitenskapelig) som brukes for å måle hvor sosialt oppmerksom et menneske er.

Det virker dog som trådstarter tror det finnes en sammenheng mellom å være en idiot i offentlig og å ha høy EQ. Han har ingen anelse hvordan de menneskene han snakker med oppfører seg, men antar at fordi de kritiserer ham, så er de sjalu. Dette er selvsagt ikke tilfellet, og han graver bare sin egen grav ved å påstå at disse menneskene ikke har et liv. Sannheten er at det er et fåtall av Norges befolkning som er idiotisk nok til å oppføre seg som ham, det betyr ikke at de ikke er sosiale. Alle kan være vill, alle kan lage gode minner og få ting å tenke tilbake på, det er kun de som ble mistet gjentatte ganger på hodet som barn som tror at man enten er en råner uten selvbeherskelse eller en svett nerd uten venner.

Antageligvis er trådstarter ikke bare den med lavest EQ, men også den som vil se tilbake på livet sitt om 10-20 år og angre mest.

8321206[/snapback]

Da lærte jeg jammen meg noe i dag også. :)

Lenke til kommentar
Det er en svær fest der en gjeng med svette rånere får sjans til å gjøre skam på hjemlandet sitt. Skulle helst vært deportert hele gjengen.

8319824[/snapback]

Rart du henger mye på dette forumet...

Du hadde ikke visst hva morro og det å være ung er om jeg så hadde stappet det så langt opp i ræva di at det hadde kommet ut av kjeften din engang.

8319881[/snapback]

hahha, du får faen meg sagt det å vettu..

10kr på at du har fått warn for alle postene inne i denne tråden ?

Er ikke noe galt i å dra til sweden og drekka vel ? Vil han det, så vil han det, jeg selv som bor rett ved grensa orka ikke akkurat å dra dit, hadde jeg hatt penger, hadde jeg nok tatt meg en tur.

For min del er en rånete 240 bedre enn en Toyota Sunny med 9" endestuss og masse styling.

Svette by-nerder :D

Lenke til kommentar

Fjortissfylla til tusen her ja. Og hvis du ser på det å reise på fylletur til strømstad som en crazy ting å gjøre og du kommer til å se tilbake til senere i livet, så tror jeg faktisk det er du som gjør veldig kjedelige ting på fritida.

Lenke til kommentar
Toyota Sunny. :wee:

Basiskunnskapene er du i hvert fall blottet for, sammen med estetisk sans.

8321577[/snapback]

Meg du mener nå ?

OK! NISSAN da ! :p

Jeg antar du skrur veldig mye bil ? Ser slik ut 8-|

santaxx, jeg må spøre, hva er det du anser som ikke kjedlig ?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg holder med Nstin. :thumbup:

Det er gutten sin. Han er helt uforfalsket seg selv, og står for det. Slike gutter vil jeg så gjerne ha på mitt lubne kne. Drikke en svett pils me, og generelt prate piss me! Håper du hadde en fin fest :w00t:

Før du vet ordet av de, så er jeg me, hehe! :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Link

Så mye som noen av dere sitter på pcen har dere jo ikke tid til å ha sosial kontakt med andre mennesker, drive å kalle han fjortis og idiot osv er ihvertfall ikke noe vits når man selv sitter 10 timer+ hver dag foran pcen.

Og hvorfor sier dere at Nstin alltid tyr til person angrep, se over innleggende så ser dere at det er dere som starter med sarkastiske innlegg.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Hvorfor overrasker det meg ikke at det er bygde-Norge som drar dit?

:)

8740016[/snapback]

Kanskje det har noe med at Rånerne bor i Bygde Norge? :p

Var ikke i Strømstad, men kunne godt tenkt meg å vært med. kanskje det blir en tur til neste år :) .. Dro en horde med folk fra bygda her jeg bor i hvertfall!

Til Nstin: Om folk har data som en hobby så er jo det greit. det er dems valg og ikke noe du trenger å bry deg om! Et drøss av venna mine tilbringer mye tid ved pcen, det gjelder egentlig meg oxo, men de/vi er da absolutt ikke Asosiale og sære pga det! Så slutt å kall alle som likerfsys for asosiale nerder!

Det er forresten veldig Barnslig/ " fjortiss" å skryte av hvor mange pils man har kjøpt og at man skal drekka!

Har forresten ei kasse med Carlsberg og en Sixpack med Corona stående i boden.. Jeg er tøff :roll:

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner helt... :

Nstin spiller wow har over 2000 innlegg og allikevel klarer han å prestere å kalle alle andre svette nerder etter å ha blitt full første gang som 19åring..

:tease:

8742547[/snapback]

World of Warcraft :740 poster.. Er ikke noe galt med å spille wow, men da burde man absolutt ikke kalle andre for nerder pga de liker å sitte ved pcen!

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...