Gå til innhold

Ny bærbar - høye krav og mange bruksområder

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har ringt alle leverandører i Norge og alt er ute. Lagerstatusen er ikke oppdatert skjønner du.

EDIT: Maskinen har blitt sendt, sannsynligvis en av de siste 3 eksemplarene i Norge. Jeg er overlykkelig. Kommer med kort anmeldelse til helgen. :D

Lenke til kommentar
Siden jeg også begynner å bli interessert av denne maskinen, så har det dukket opp et spørsmål.

Hva er forskjellene på:

V1JP-AK042E og V1JP-AJ008P/NORDIC?

8365669[/snapback]

Tror V1JP-AJ008P/NORDIC er "gamle" versjonen som ble levert med XP.

Den "nye" modellen, V1JP-AK042E, blir levert med Vista Business....

Damn... Ser den leveres med docking... Lurer på å selge min Asus G1 og heller bestille V1Jp. :hmm:

Endret av Senshi
Lenke til kommentar

Asus V1JP Notebook Review (Pics, Games)

http://www.notebookreview.com/default.asp?...eview=Asus+V1JP

Vurderer sterkt denne maskinen når den blir lagervare. Ser Amentio ligger rundt 500,- lavere i pris enn f.eks Komplett. På Asus A8JS ligger de rundt 1100,- under. Kommer nok derfor å bestille fra Amentio. Er det noen som har erfaring fra denne forhandleren?

Endret av el_oso
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror V1JP-AJ008P/NORDIC er "gamle" versjonen som ble levert med XP.

Den "nye" modellen, V1JP-AK042E, blir levert med Vista Business....

8366628[/snapback]

Det stemmer.

Vurderer sterkt denne maskinen når den blir lagervare. Ser Amentio ligger rundt 500,- lavere i pris enn f.eks Komplett. På Asus A8JS ligger de rundt 1100,- under. Kommer nok derfor å bestille fra Amentio. Er det noen som har erfaring fra denne forhandleren?

8367664[/snapback]

Jeg hadde et par samtaler med Amentio og de virket veldig seriøse. Han kundebehandleren jeg snakket med må være en av de beste jeg har møtt og kan nok kun matches av Netshop sine supportfolk (som jeg har vært borti). Jeg hadde definitivt handlet fra Amentio denne gangen hvis de hadde hatt maskinen på lager, men det hadde de ikke.

Jeg får forhåpentligvis maskinen i morgen og da blir det tut og kjør hele helgen :mrgreen:

Lenke til kommentar

Hvorfor har de råe maskinene til ASUS et simpelt tastatur i ekkel klirre-plast `?

Tastaturet er som andre har vært inne på totalt turn-off, mens resten av maskinen er toppers... Skjønn det den som kan...

Er det forresten noen som vet om 3rd party replacement-tastaturer eller om ASUS har oppgraderte tastaturer som bestillingsvare ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det ser ikke ut som om jeg får maskinen i dag. Det blir nok tidligst i morgen, men jeg lurer på om jeg bare skal vente til mandag. Litt kjedelig egentlig, men det er ikke verdens undergang. Håper tastaturet er greit på den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har du fått den enda eller wh1te? Hvordan var den?

8412488[/snapback]

Har fått den ja. Startet en egen tråd for serien ettersom jeg mistenker den kommer til å bli temmelig populær.

Er veldig fornøyd med design og funksjoner. Har ikke fått testet maskinkraften noe særlig enda. Det jeg egentlig har mest å utsette på er Vista, men det har jo ingenting med maskinen å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...