Gå til innhold

piping når skjermen står i standby!

Thombr86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom det er en høyfrekvent ekkel lyd du mener så kan det jo være samme feilen som på Samtron 96P skjermene. Samtronen har visstnok en feil i strømforsyningen sin som gjør at den piper når skjermen står på uten signal (fra PC).

Jeg har Samtron selv med medhørende piping, og visstnok skal det være god nok grunn til å bytte til ny, men personlig har jeg ikke tatt meg tid til det.

Andy

Lenke til kommentar

Samtron 96p - den peip godt i standbymodus ja. Fikk byttet den til en Samsung 957p via infocare.no. Samsungen piper også litt, men på langt nær så irriterende som Samtronen. Tror ikke jeg gidder å bytte enda en gang. Kanskje hvis jeg får lyst på ny skjerm en gang.. :wink:

Lenke til kommentar

Har samme problem med en IBM skjerm. Har også opplevd det med en eldre skjerm. Etter noen uker/måneder (kommer litt ann på hvor heldig du er...) slutter skjermen å virke. Aner ikke hvorfor. IBM skjermen min har holdt i 2 måneder nå med den pipingen...håper den holder litt til.

Lenke til kommentar

Gremlins. Dere tar alle feil, det er gremlins!

Eller... Vel, er garantien OK så bør du kunne fått byttet den. Hør med butikken, så med Samtron hvis de nekter. Funker ikke det; Gå til Forbrukerrådet. Funker ikke det, FBI (Forbrukerinspektørene TV2) funker ikke det da kan du bare gi opp :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-18 08:58, skrev RikkyRally:

Jeg har også Samtron 96P, og den piper i standby, i takt med standbylyset. Sinnsykt irriterende! Men jeg følte liksom ikke at jeg orket å finne en eske, pakke den ned og sende den tilbake til psdata...

Hehe, det er faktisk ikke så vanskelig. For det første skal du ikke sende skjermen til PSData. Du går inn på infocare.no og registrerer saken din der. I mitt tilfelle virket ikke det der utfyllingsskjemaet, så jeg sendte en mail. Fikk raskt svar og returnerte et rma-skjema i word. Et par dager etterpå mottok jeg en Samsung 957p, som forøvrig kostet 500 penger mer enn Samtronen! Så sendte jeg tilbake min Samtron 96P i eska som Samsungen kom i. Voila, ny bedre skjerm! Og jeg var aldri uten skjerm. Nice.. :smile:

Mer info om denne framgangsmåten kan finnes ved å søke her i forumet. Det er også et par tråder i det gamle forumet på PSData. Ellers vil du få beskjed om å henvende deg til infocare hvis du tar kontakt med PSData. Det er infocare som fikser skjermgarantien..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...