Anders Moen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Altså, den ødelegger ikke, men jeg bruker denne koden i .htaccess fila: RewriteEngine on RewriteRule ^([A-Za-z0-9-]+)/?$ index.php?page=$1 [L] Men når jeg da går til et subdomene, så får jeg bare page not found, men hvis jeg tar bort den RewriteRule koden i .htaccess fila, så fungerer subdomenet helt fint... Endret 3. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dette er et spørsmål om konfigurasjon av Apache. PHP har ikke noe med dette å gjøre. Det kan hende du får bedre/flere svar hvis du poster spørsmålet ditt i rett forumkategori. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Vet ikke hvor jeg skal poste det da... Men jeg fikk svar hos Norsk Webforum av Hellkeepa Trengte bare å lage en .htaccess fil i hvert subdomene, å skrive "RewriteEngine off" (uten quotes), så fungerte det kjempeflott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå