Lasso_WH Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg har nylig mekket min egen pc men vista, og det har oppstått et problem når jeg skal installere drivere. hver gang jeg prøver å installere en driver som støtter Vista, kommer denne meldingen: Setup.exe har sluttet å virke Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig. Lurer som sakt på om andre har hatt dette problemet så dere kan hjelpe meg. Litt vanskelig å gjøre noe uten drivere. Endret 7. april 2007 av Lasso_WH Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hmm... Merkelig... Har ikke skjedd med meg... Ikke en gang med Beta-en! Lenke til kommentar
Lasso_WH Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 vell.. hvis det ikke er vanlig får jeg vell bare reinstallere vista i såfall.. men det kan jo hende at jeg bare har ekstrem uflaks at ingen drivers jeg har funker helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Lasso_WH Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Problemet er løst.. det viste seg at ikke RAM-brikkene samarbeidet, og første derfor til en del problemer. Jeg er også litt forbauset over så lite respons, men det er joh bare mitt problem så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå