nirosan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Lurer da på om det er noen vits i å kjøpe effektanlegg til en Opel Corsa B 1.4IS GLS, 1994 mod. tenkte på den effektpotta: http://www.czt.no/catalog/product_info.php...roducts_id=2132 lurer egentlig på om det blir noe merkbar effekt?...eller er det noe annet jeg heller burde gjøre får å få litt bedre effekt i bila? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) mer effekt får du ikke. men en litt grommere lyd får du Endret 3. april 2007 av Simkin Lenke til kommentar
nirosan Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 mer effekt får du ikke. men en litt grommere lyd får du 8301911[/snapback] oja, sån å forstå, men hva må man gjøre for å få litt bedre aks osv da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Sorry, men det er nok ikke stort du kan kjøre, som er kostnadseffektivt. Du får rett og slett ikke noe særlig igjen for pengene... Så det billigste blir nok å få tak i en annen motor, 2.0gsi/calibra turbo eller noe... Lenke til kommentar
nirosan Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 nå blir jeg usikker, enkelte sier det blir bedre effekt i bila ved bytte av effektpotte, men andre sier det bare blir kulere lyd?, hva er det som er riktig her? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 nå blir jeg usikker, enkelte sier det blir bedre effekt i bila ved bytte av effektpotte, men andre sier det bare blir kulere lyd?, hva er det som er riktig her? 8336313[/snapback] Det kommer helt an på hva du anser som effekt... Ved bytte av HELE eksosen, motering av grenrør, og powerfilter, så vil du vel kanskje få noen få hk ekstra, men det kommer helt an på hvilken bil det er snakk om... Har du en bil med 1,0 liter motor, så blir ikke effekten så stor, men hvis du har en 3,0 liter motor med dårlig grenrør, eksos, og med kat, så blir effekten noe høyere selvfølgelig... Vil tippe du får ca 10% økning, ved bytte av grenrør, eksos, og luftfilter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå