Panny60 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har tenkt til å kjøpe nytt 2.1 sett til pc'n. Valget står mellom JBL Creature II og Logitech Z-4. Jeg skal hovedsaklig bruke det til musikk og endel film. Har eget headsett til spill. Har noen erfaringer med begge settene eller bare en av dem og hvilken burde jeg velge? Logitech Z-4 JBL Creature II Takker for svar Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er kanskje mer trøkk i Logitech settet, men JBL har vel mer erfaring innen lyd enn Logitech, så mest sannsynlig spiller JBL settet litt penere. Har du sjekket prisguiden forresten? Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Sjekket på prisguide, var for mesteparten bare positive meninger om begge settene. Ingen som har hatt erfaringer med begge eller en av dem? Har Logitech bedre bass? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 I JBL settet er det et 4" element i suben, i Logitech settet er det et 4" element med 8" "slave", noe som jeg tror gir litt mer trøkk enn bare en 4", er større satelitter i Logitech settet, så er nok litt fyldigere lyd, tror faktisk jeg anbefaler deg Z-4 settet jeg. Forresten, ikke kjøp fra komplett, fins 20 nettbutikker som er billigere, dessuten kjøp Z-4i istedenfor. Z4-i er identisk, bortsett fra at det er hvit farge og koster mindre, altså mer for pengene. Skjønner ikke hvorfor det er forskjell i pris på de, kan være Z-4e selger bedre. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Tror jeg tar meg en tur ned på elkjøp og prøver begge settene. Hva mener du med 8" "slave"? Takker for svar Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er et 4" element i et indre kammer som lager trykkforskjeller i et ytre kammer som driver en 8" membran frem og tilbake. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Var og testet begge settene i butikken, JBL'n hadde klarere lyd, mens logitech hadde litt mindre. Bassen var nesten lik på begge settene, Logitech sin bass kunne man dra lengre men det gå ikke det trøkket jeg hadde forventet. JBL sin bass var det trøkk i men når man satt bassen på maks hørte man litt skurring men ikke mye. Så jeg gikk for JBL'n . Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Gratulerer med nye høyttalere i såfall. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Takker . Hmm.. Må skrive minst 14 tegn? Så skjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå