Gå til innhold

DOTA clan [Søker medlemmer]

Anbefalte innlegg

Jeg spiller en del på Dota-league.com med et par venner, og de klanene jeg finner der er fulle av idioter som whiner, og spammer ned chattene daglig, de gode clanene tar skjeldent imot nye folk. Så jeg prøver å starte en nordisk clan, der teamplay og hyggelige medlemmer står i fokus.

Om noen ønsker å være med, så legg meg til på msn: [email protected]

Dota-Leauge account: ZeroMondays, 1 annet medlem som er med: Zaghandi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La deg til jeg og.

På tide med en klan nå, var noe på gang med noen karer, men de tar plutselig lange pauser fra DotA uten å si i fra.. Fæle greier.

Jeg vil ivertfall spille med dere og se hvordan det går. Nicket mitt er SEeK i DotA-league (om dere vil glane).

Lenke til kommentar
Jeg spiller en del på Dota-league.com med et par venner, og de klanene jeg finner der er fulle av idioter som whiner, og spammer ned chattene daglig, de gode clanene tar skjeldent imot nye folk. Så jeg prøver å starte en nordisk clan, der teamplay og hyggelige medlemmer står i fokus.

Om noen ønsker å være med, så legg meg til på msn: [email protected]

Dota-Leauge account: ZeroMondays, 1 annet medlem som er med: Zaghandi.

8300907[/snapback]

Siden folk bare adder meg og ikke kan bevise noen dota skills:

Requierments:

1-2 replayes

eller

DL account....

Lenke til kommentar
Dette er bra, men det hadde vært praktisk om de som addet meg på msn, presenterte seg selv...

8332603[/snapback]

Slik du skrev førsteposten gikk jeg ut i fra at presentasjonene skulle gjøres via Messenger :p

Men ja, jeg er 20 år gammel og bor på Hamar. Spilt DotA 2-3 år, sida 1.82b. har vel spilt i gjennomsnitt en 1-2 games pr dag på den tida.

Søker en moden klan med fokus på trivsel og team play ;)

Edit: La ut et par replays på dota-league-kontoen min. Er ikke noe flink til å ta vare på replays, men sida jeg hadde dem er de sikkert ikke så verst :p

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Navn; Bjørn-Erik Ulvatne

Alder; 18 år

Kommer fra; Os, utenfor Bergen

Tidligere DotA Claner; DCE, qxp, Screen-Sports

Har spillt DotA i 3 år

Bnet nick; P4X.LaMe.nVIDIA

Meg burde du bare prøve ut. Dette høres spennende ut. Er svært god, så bare relax :) la deg til.

Endret av DotA_LaMe_Xtreme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...