EspenFe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hei. Prøver å lage et lite emnet om hva din første post var. Prøv å legg postene dine i spoiler, så tråden ikke blir rotete. Da skriver du : [ spoiler ] (Uten Mellomrom)Din post [ /spoiler ] (Uten Mellomrom) Dette var bare for å vise hvordan man legger det i spoiler. Min første post var av temperaturer på min gamle maskinvare Hei! Jeg strever med høye temperaturer. Både skjermkort og Cpu er 50 grader i idle. Min maskinvare er: AMD 3000+ 2.0GHz Sapphire x800 128 MB Trenger dere å vite mer? Jeg har tre kabinettvifter, to bak og en i døra. Den øverste vifta som er bak blåser ut luft, den nederste og den i kabinettdøra blåser inn luft. Her er en link til kabinettet viss det har noen betydning: Kabinett Håper dette blir en lang og ryddig tråd - Espen EDIT : Legg gjerne også til dato og tid . Min var : 30/04-2006 : 19:05 EDIT 2 : For å finne dette, trykk på brukernavnet ditt eller kontrolpanel øverst på siden til venstre. Så trykker du på " Denne Brukerens Innlegg" , så blar du til siste side å kopierer dette Endret 3. april 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fuck off bitch! Postet: 30/01-2004 : 21:55 Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hard rain og lotr filmene 02/01-2006 : 00:48.- Fra filmer du har sett syrlig mangen ganger! Endret 3. april 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Spiller selve etuiet av CDer, eller trenger man en DiscMan ved siden av?Begynte å lure da jeg så bildet med DiscMan ved siden av etuiet Hvis man trenger en DiscMan i tillegg forsvinner jo noe av vitsen .. 6332642[/snapback] Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Postet vel greiene kl 14.01 dagen jeg registrerte meg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor hei, jeg er helt ny på området og trenger litt hjelp her... jeg har en Eltax AVR-800 og en Salora SVD 1030M (DVD-spiller). Det jeg lurer på er hvordan jeg på best mulig måte kan koble dette sammen (5.1). Hvilke kabler trenger jeg? Jeg skal også koble til en ps2, også alt sammen til tv'en (selvfølgelig) har skjønt at jeg enten trenger en fiberoptisk digital kabel eller en digital coax kabel (stemmer det?), men hva er det egentlig som går gjennom de? Det er bare lyden, sant? så jeg må ha en annen kabel til bildet? er det best å la bildetsignalene gå rett til tv'en eller først til forsterkeren og så til tv'en? (jeg blir mer og mer forvirret ettersom jeg skriver) på forhånd takk, hilsen en veeeldig forvirret person Blir nesten litt flau av å lese det, men nå sitter jeg hvertfall på et laaangt bedre annlegg, og jeg vet vel mer enn gjennomsnittet om hvordan det skal kobles sammen. Så det går heldigvis fremmover med tiden. Endret 3. april 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Postet: 08/12-2003 : 13:38 Jeg har nå et gainward geforce mx440 thumbdown.gif blush.gif Jeg vil ha nytt skjermkort!! Derfor lurer jeg på følgende: * Er Sapphire radeon 9600xt bedre en connect3d radeon 9600xt? Andre som blir flau av å se på sine eldre poster? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tusen takk kjære Gud fordi du har skapt sååå mange mus og rotter Det var i den begynnelse hvor jeg kalte meg selv "mrmus", og hadde en misfornøyd katteavatar. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har spilt gitar i ett og et halvt år nå. Eier en Fender Squier Strat (N00b gitaren ) Jeg har sett på tre gitarer: ESP LTD MG-750, Ibanez RG og Ibanez Jet-King (sistnevnte har jeg ikke prøvd ut). Jeg spiller Hard Rock (Gjerne heavy distorion med ekstra mye gain), men likevel spiller jeg noe mykere 'Stairway to heaven-aktig'. Helst i en prisklasse under 4000. Helst under 3000. Er det noen med forslag? 4503499[/snapback] Huff. Flaue saker. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Gidder du legge ut php filene (lang-global.php etc.) i en zip fil også? Jaja, ikke såå flau akkurat.. Har ikke peiling på hva det var om =P. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) ) 08/08-2005 : 13:33 CPU; 25-30 ide/ 40-45 load 1,6v core 2,8 p4. 2,8@3,3 35-40 ide/ 55-60load 1,8v core Chipsett; 35-40 harddisk*3; rundt 30 Skjermkort; vetche, for gamalt te og ha innebygd tempmåler Husker jeg var utrolig stolt over den 500mhz klokken Endret 3. april 2007 av eldavid Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Prøv å få tak gode litt gamle Rally Trophy! Det er BEST!!! Dette var min første post, 29/12-2003 : 01:30 Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Postet: 19/04-2003 : 11:56 Pc-Cillin!!!!!! I ein tråd om antivirusprogram. Dei to neste innlegga eg posta var også på eit eller to ord og hadde mange utropsteikn etter seg. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det første jeg spurte om var hvordan jeg fikk tv kanalene på lyse til å fungere uten dekoder. Etter de begynte å kryptere riktignok .. Innlegget ble skrevet 16/08-2005 : 22:41 Heisann! Jeg har fått til LyseTV og det har funket ganske bra ganske lenge men nå har problemet med adressene oppstått. Lurer litt på om noen vet adressene til TV-kanalene, lyse har visst byttet dem ut. Og PCèn refresher jo ikke selv. Går nok ann og bruke Ethereal og se hvilke adresser Kreatel boksen bruker ( dekoderen ) men er det noen som vet sikkert hva det er ? Er det porten ? De lokale kanalene funker. Og noen Discovery Kanaler, The Voice TV, og radiokanalene. Og NRK * jippi nupe.gif ( LokalTV NRK Rogaland, TV Vest ) Noen som vet de nye adressene? På forhånd takk for din hjelp M.v.h Steffen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Virke drug dan. sikkert rask og.som sakt håpe eg at dan ikkje e av noko drit men av karbon selfølgeli Uff, flaut. Det var snakk om en Mp3 spiller som vistnok var laget av karbonfiber. Elendig blanding av Nynorsk, Dialekt, og Bokmål! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 I was a noob :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har et x800GT med en GPU på 425Mhz. Jeg lurer på hvor mye det er lurt å klokke dette opp med en standar kjøler. Kan jeg trygt klokke den opp til 500Mhz? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 jeg er regestrert på dette forumet som do'h, men når jeg prøver å logge meg in får jeg beskjed om at det ikke er noen som heter det, men prøver jeg å regestrere meg på nytt får jeg beskjed om at en bruker allerede har den Epost adressen jeg bruker, så kan noen med makt på forumet sjekke dette jeg vil gjerne ha tilbake brukernavnet og epostadressen min og alle postene mine. jeg måtte lage en ny epost adresse bare for å lage dette Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei, Jeg har tenkt til og få meg en ny skjerm (Brukt). Jeg kommer til og bruke skjermen en del til surfing, Spilling og andre ting boksen har og tilby.Men jeg har hørt at 21" er dårlig til spilling og slikt, er dette sant? Burde jeg heller bruke en 19"? Det var første post jeg lagde på denne accounten. Og det ble til at jeg kjøpte en 19" btw, kjøpte den et år senere though ^^ Lenke til kommentar
drugis Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) den såg støgg ut, er sjøl ein fan av razer DB konservativ_woot.gif men den såg støgg ut, DB er eineste razer for meg!, plasma e no berre teit, denna va støgg.... hva faen da? men fikk latterkick når jeg så på første postene mine virka helt braindead. EDIT : må legge til en til av di første Endret 6. april 2007 av drugis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det har vært X antall slike poster før. Benytt søk og benytt de eksisterende trådene. Thankyou! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg