Arctic Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hei! Er det noen her som vet om et bra program for og lagre streaming filmer? Den må kunne akseptere TCP protokoll. Output bør være i et kurant format. Takker, og god jul! [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2001-12-24 02:12 ] Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Trenger kanskje noe hardware ? Ikke vet jeg. Noen som har peiling eller, lurer på dette selv... hvordan lagre filmer lokalt, som jeg streamer i Mediaplayer8 e.l Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 ASFRecorder (som du kan laste ned fra download.com) kan brukes til å lagre videoklipp som ellers streames i mediaplayer. Er ikke sikker på hvilke format den støtter (det er en stud siden jeg brukte den). Programmet konverterer ikke videoklippene men lagrer de som de er. Jeg tror derfor at den støtter de filformater som dere måtte komme over, men sikker er jeg ikke. Noen som vet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 ASFRecorder funker ikke på den streamingen jeg skal ha lagret. Det var visst noe med denne TCP protokollen(Hva er det?) den ikke støttet. Det finnes jo programmer der ute som tar opp fysisk det som skjer på skjermen, men det er jo ræva kvalitet, og de filmene jeg skulle hente ned støttet bare ADSL og opp, noe som jeg ikke har. Dvs jeg bare for lyden å intet bilde, ergo ingenting og ta opp så lenge jeg ikke for tilgang til selve fila :sad: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Last ned Streambox VCR fra http://www.dawnload.net/audio_software/aud...reambox_vcr.cfm. De som lagde dette progget fikk bank av RealNetworks for det, så da bør det være bra :wink: Ser: Har brukt det til et par filer, funker fett. Les manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå