HannibalChopsticks Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Heysann. Jeg lurer på om noen her kan gi meg noen gode anbefalinger på full HD-skjermer? Over alt hvor jeg leter finner jeg stort sett bare med "HD-klar"-merket og aldri full HD. Jeg vil gjerne ha full HD, siden jeg har planer om å kjøpe meg Playstation 3. Men blir DVDer med dårligere kvalitet på en slik skjerm? Eller har jeg bare missforstått litt? EDIT: Det er her snakk om TV. Endret 4. april 2007 av DJ_Hidden Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er det en PC-skjerm eller en TV du er ute etter? Av TV-er kan jo Sharp XD1 og Sony W/X2000 nevnes, de har fått mye skryt. Hvor bra DVD blir kommer an på bildebehandlingen som gjøres. Det er ikke noe i veien for å få bra bilde selv om oppløsningen er høy. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Søk etter "1920x1080" i prisguiden her på HW å se litt nedover:-) Personlig har jeg meget lyst på samsung sin 40" som koset ca 16000 hos amentio.... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kjører DVDer/film gjennom PC på projektor, og må si meg mektig imponert over hvor mye bildebehandling kan hjelpe på bildet. Om det er fargemetning, kontrast, lysstyrke, støybehandling, gamma, skarphetsfiltere, deinterlacing, eller helt enkelt skalering. Det ser veldig galt ut på selve dataskjermene, men finjustert til projektor ser det helt fantastisk ut. Jeg vet ikke hvordan PS3 viser DVD, men ville tro den gjorde en veldig god jobb og da er halve problemet løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå